vilja** Skrevet 17. januar 2013 #1 Del Skrevet 17. januar 2013 Har dere tatt vaksine mot influensa? Ser i avisen i dag, at influensa i svangerskapet fører til dobbelt så høy risiko for dødfødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februargullet2013 Skrevet 17. januar 2013 #2 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Det har jeg Tok den for 9 dager siden veldig glad for det nå var super skepsisk Endret 17. januar 2013 av FebruarPrins2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 20. januar 2013 #3 Del Skrevet 20. januar 2013 har aldri tatt den vaksinen. har ingen planer om å ta den heller. har aldri hatt influensa. har akkurat hatt en kraftig forkjølelse da, tett i både nesa og bronkiene enda. har astma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby 2013 Skrevet 20. januar 2013 #4 Del Skrevet 20. januar 2013 Huff, har hatt influensa en gang og da trodde jeg at jeg skulle dø, så jeg tok den ja:) Føles herlig å slippe å bekymre meg for folk som hoster osv på buss, kjøpesenter, legesenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå