Gå til innhold

Tips mot kvalmen

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en ting som hjelper litt, jippi! Mulig dette er gammelt nytt for andre, ikke vet jeg. Men i dag prøvde jeg å dryppe noen dråper sitron i et glass kaldt vann, og det føltes veldig godt! Tar ikke akkurat bort kvalmen, men det er en tørstedrikk jeg klarer å få i meg uten at det blir verre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144010122-tips-mot-kvalmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buljong eller grønnsaksuppe hørtes veldig lurt ut! Har hatt lyst på nudler, men blir så innmari kvalm etterpå. Ser for meg at uten nudlene så blir det bedre :-)

Ritzkjeks og andre typer brødmat eller kjeks gjør det verre. Virker nesten som om karbohydrater generelt gjør det verre. Har aldri vært noen lavkarbofan, men akkurat nå er jeg ufrivillig på en lavkarbodiett.

For meg hjelper det å spise akkurat det jeg har lyst på når kvalmen er som verst! I går kveld bare MÅTTE jeg ha nachochips stekt med tacosaus og ost oppå. Og det hadde vi selvsagt ikke i hus, så mannen måtte ut på butikken for meg stakkars ;) Det har aldri smakt SÅ godt!

Grønnsakbuljong høres også ut som noe for meg. Iskaldt vann fungerer også, og appelsinbåter. IFA-pastiller og tyggis hjelper også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...