Gå til innhold

Venninen min venter en sønn i Juli :

Anbefalte innlegg

og vil kalle han Mathias,min skal jo hete Emil Mathias, og vi skal bruke begge navnene,jeg har ingenting mot det,fordi det er jo et populært navn og andre vil velge det,men jeg vet at jeg selv ikke hadde gjort det, hva synes dere? Er jo bare hyggelig at folk liker navnet jeg har valgt da,men blir jo litt rart,så lenge vi er mye sammen :), ho er jo ca 14 uker på vei,så legen kan jo ha sett feil også,var på tidlig ul idag.

Endret av FebruarPrins2013

Fortsetter under...

Man kan visst se kjønnet rimelig sikkert i uke 14. Visste hun at dere skulle ha navnet først? Altså Mathias er jo et vanlig navn, så du må jo dele navnet med ganske mange uansett;) Og dersom det er oppkalling kan jo hun ha tenkt på det lenge før du sa det.

Oki :), Ja ho visste det siden slutten av Oktober at vi skulle bruke Emil Mathias :),men vet det er 2 godt brukte navn,men er jo koslig at ho bruker det,men blir bare litt rart,vi er jo ikke i slekt så spiller jo ikke så stor rolle. Nei de har ikke tenkt på Mathias før i dag etter UL,men uansett så er det et koselig navn.

Annonse

Annonse

Ja synes det er helt greit :) blir jo 2 ulike navn uansett :)

Du synes jo ikke det er heeelt greit, ettersom du lager denne tråden ;)

Dessuten så holder jeg en halv knapp på at gutten din får 4 nye navn før han kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...