Gå til innhold

Dere som kjente liv fra ca uke 14...

Anbefalte innlegg

I går lå jeg i senga og kjente etter spark. Så jeg la hele håndflaten på magen under navlen. Plutselig kjentes det ut som det bulet litt ut øverst i håndflaten mens det kjentes ut som noe dro lett over nederst på hånden.

Det må jo ha vært babyen for jeg kjenner de bevegelsene igjen fra de to første svangerskapene. Men er ikke det litt tidlig å kjenne sånne bevegelser? Trodde jeg skulle kjenne bobler eller leamus jeg.

Men det kjente virkelig ut som det bulet mot hånden flere ganger og noe dro over på andre siden. Som et lite hode og bein

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144010018-dere-som-kjente-liv-fra-ca-uke-14/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente liv i uke 14 denne gangen :-)

Kjente det som en lten fiskehale som slo.

Dessverre tror jeg ikke man kan kjenne så tydelig spark på utsiden så tidlig.... Beklager, men tenker nok heller det var tarmaktivitet du kjente. Lett å ta feil i starten :-)

Første spark utenpå kjente jeg i uke 17 :-)

Jeg kjente også såvidt spark på utsiden 16+2, er første gangs. Jeg vet det var spark, og ikke noe annet. Aldri kjent noe lignende før. Spurte også min fastlege om det var mulig, og det var det. Kom ann på hvordan babyen osv ligger der inne.

Kanskje jeg er 16 uker da =p Hehe.. Neida... Bare syns det var litt rart om det skal være tarmen der som livmora er, for de blir vel presset oppover når livmora vokser seg til.

Jeg klemte bittelitt inn med håndflaten og det var da jeg kjente det. Kjente det i dag og.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...