Gå til innhold

Svakere test i dag 5+1

Hedda39

Anbefalte innlegg

Og null symptomer,... Det kan umulig være et godt tegn.

Har hatt ni ivf forsøk, men nå hadde vi jammen greit det på egenhånd,.. Men ser ut til å være kortvarig lykke,.. IGJEN!!! 5. gang det går galt. Eneste jeg har tatt denne gangen er albyl -e , siden graviditeten kom så plums på meg... Skulle vel tatt lutinus eller crinone også....

Kjenner til blir litt vanskeligere å hente krefter for hver gang!!!!

Fortsetter under...

Uff, ikke noe gøy... :-( det var du som venter på svar på hcg-prøve, ikke sant? Ring og hør! Hjemmetester har forskjellige mengder fargestoff og kan vise ulik styrke på fargen uavhengig av mengden hcg, etter hva jeg har hørt. Men det høres unektelig ikke bra ut. :-(

Håper virkelig at testen viste feil! Får du flere ivf-forsøk? Skjønner kjempegodt at det er demotiverende å miste mange ganger i tillegg til at det er så vanskelig å bli gravid :-(

Stor klem!

Tusen takk for svar. Får hcg svar i ettermiddag,... Men her kjennes det ut som mensen er tt rundt hjøret. Og jeg kjenner forskjell på gravidmensensmerter :) og vanlige mensensmerter,.. Dette er helt klart de minst spennende av de!!!!

Skulle ha et privat forsøk i danmark nå i januar, men ble jo ikke noe av siden jeg testet positivt!!! Kunne ønske jeg kunne være denne testen foruten og heller reist til danmark.... Nå blir det vel ikke danmakstur før mars,.. Håper bare kroppen ordner opp selv at jeg slipper piller eller utskapning!!!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...