Gå til innhold

WEEEEY! trur jeg tør å snike meg inn hit nå ;)

Anbefalte innlegg

Halla folkens!

Tredje gang 2. trim og *nte gang gravid!

Spesiell runde dette her.Vi bestemte oss å avslutte prevansjon ca. starten 2012,og ble gravide på flekken.

Jeg har leiden mutasjon så egentlig skulle jeg ha hatt ett visst problem med å bli gravid /holde på foster/egg, men hadde to fullgåtte sv. skap bak oss hvor alt hadde mer eller mindre gått glatt barn messig .

Hadde en provosert abort i 2010 for vi ble gravide når minsten kun var 6 mnd,og pga kraftig fødselsdepresjon valgte vi å vente med nr. 3 for å være trygge på mor og barns helse osv.

Denne gangen derimot har det ikke vært så lett for en kropp som har begynt å bli en smule eldre og mer værbitt ;P

Mistet i mai 2012 og synes det var vanskelig,men alt satte seg fast og prossesen SA/MA varte i forferdelige 5 uker(!!) legene kranglet seg i mellom og det ble den ene tissekonkuransen etter den andre på SØF.Til slutt etter sprøyte og fortsatt bevist rester ble jeg sendt til utskrapning.

Fordelen med en så langdryg ,smertefull prosses er at en blir rimlig avstumpet for videre forsøk/SA ,så når vi mistet igjen og så igjen var vi egentlig satt på at vi prøver til det går og om ikke vi klarer det før gubben er blitt 40 finner vi på noe annet(han er 32 idag)

Vi har kranglet vanvittig mye med SØF og jeg har møtt en kvalmende mengde arrogante,bedrevitere av noen jordmødre og leger(og noen veldig flinke) men til slutt ble fastlegen min så dritt lei at han sendte meg til en privat/kommunal svangerskaps ekspert som var mer en litt dreven på kompliserte svangerskap og diverse kjente og ukjente problemer med å bli gravid og klare å bære frem .

Hun satte meg øyeblikkelig på forbredende tiltak og ga meg innstruks på videre etter positiv test.

Denne gangen har det til nå gått veldig bra,og jeg har fått beskjed om at jeg skal drite i sykehuset og 1000 forskjellige leger iløpet av et sv. skap men holde meg til henne for det meste.

Nå skal jeg på UL nr. 2 imorgen og håper og krysser alt som er på at den lille har det bra, og alt har utviklet seg som det skal etter sist UL og synet av bra plassert alien med hjerteslag!! :D

Dette er min tredje runde som sagt og gleder meg til tipsing,prat og til tider krangling igjen her inne.

Ha en flott dag alle sammen og lykket til videre :)

Fortsetter under...

HAHA! UL idag var det en VELDIG livlig krabat som tydeligvis ville vise at h*n var helt ok.Den sprella og dansa rundt som om h*n dansa zumba inni der :D utrolig koselig å se,og lege sa at alt var i orden og målene tilsvarte uke 12 så da er vi ca. uke12+1 :)

HAPPYYYYYY!!!!!!!

Så hærlig! Gratulerer så masse, deilig å se at det faktisk er en bitteliten sprell levende minibaby inni der, ikke sant?:) gled deg, nå går dagene raskere, og plutselig kjenner man liv! Det er hærlig å være rugemaskin;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...