Gå til innhold

Svakere test i dag 5 +1

Anbefalte innlegg

Ja,.. Nå skjønner jeg det har gått galt,.... Testeni dag var mye svakere enn tidligere.. Symptomer er også heeelt borte.... Så hcg på 3100 på mandag er nok sunket en del ja,.. Får svar på neste prøve i ettermiddag. Men bør vel forberede meg på neg resultat!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144009979-svakere-test-i-dag-5-1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jeg kanskje virker litt i overkant positiv nå, så prøver jeg allikevel: Ikke mist alt håp før du har fått svar!! Det kan jo være at det var to, og nå bare er én. Eller at testen du tok i dag ikke var like reaktiv som den du tok tidligere. Det kan være så mye!

Krysser ihvertfall fingrene for deg, og håper på det beste :) Lykke ti!!

Har kun hatt bitelitt gul - brunt på papiret når jeg har tørket meg.

Kjøpte to pakning med cb og den jeg tok i for to dager siden er jo knallpositiv ennå,... Tok ikke i går. Tenkte at de måinneholde like mye farge når de ligger i samme pakke???

Bekymringer altså.....Uff!!!! Er liksom ikke bare å hive seg rundt når man har prøvd i fem år, hatt fire aborter og ni ivf,... Denne er hjemmelaget og jeg trodde ikke mine egene øyne da testen ble pos på fredag.... Men kanskje vi får det til snart igjen.....

Men slaget er ikke tapt før hcg svaret konmwr. Får helt hjertebank av å vente på den tlf jeg skalta i ettermiddag....

tusen takk for svar , ig at dere er positive. Klem

Synes og det høres rart ut at Hcg skal synke så raskt uten en blødning. Ved en MA så vil jo Hcg holde seg eller stige, ikke synke til omtrent null på to dager. Jeg trodde Hcg skulle synke i samme hastighet om det stiger, altså halvere seg ca annenhver dag.

Annonse

Så bra at det har steget!! :D Skjønner at du sikkert har en hel bråte med bekymringer, men kanskje lurt å prøve å slappe litt av, og heller bestille time hos lege for henvisning til tidlig ultralyd? Greit å få ting klart så man slipper å engste seg! Stress er ikke bra i lengden ;) Masse lykke til! :)

Dette høres jo veldig bra ut da, men skjønner jo bekymringen din. Symptomene varierer for min del også, er 6 uker på veg. Det du trenger nå er tid, jeg tenker at for hver dag som går øker sannsynligheten bittelite grann for at det blir baby i september- det er fint å tenke på. Du får noe ekstra oppfølging også så du kan glede deg litt mer håper jeg!

De ville ta en hcg prøve til.... Pga småblødninger.....

Men vet nesten ikke om jeg orker en slik påkjenning til jeg. Det var en gruuusom ventetid...

Kom litt brunt på papiret i sta også. Liker ikke!!!!!!

Hipp hurra Aurora!! :-D Dette lover veldig bra. Jeg blødde mye i to dager med tvillingene da jeg var ca 7 uker og var sikker på at det var nok en SA. Så klarte ikke å ta innover meg når UL viste to foster. Var jo allerede begynt å tenke neste forsøk. Og etter det var det bekymring helt til de kom til verden. Så vet det er tøft og vanskelig å bare være positiv. Du vil jo at tiden bare skal rase avgårde og få en 100% garanti for at det går bra. Så bare snegler dagene seg avgårde..... Jeg heier på deg fra innerst i hjerte og tror at den HCGen er veldig lovende. Jeg hadde ikke så høyt de gangene jeg mistet i uke 6/7.

Jeg hadde mange UL pga av blødning og tvillinger, og dagene i forkant var grusom, så en enorm lettelse som dessverre var altfor kortvarig, før det ble overskygget av nye bekymringer frem til neste UL. Så forstår godt at du kvier deg for ny HCG, men tenk på gleden du får når den også stiger (for det gjør den!) Så får du deg en UL om ca 2 uker og da banker det et lite hjerte <3 Denne gangen er det din tur! :-)

Tror ikke hcg stiger sånn som dette ved en MA. Jeg skjekket med cb digital og da i uke 5 eller 6 viste den mindre antall uker på vei. Jeg hadde en MA (ble oppdaga i uke 7+ og en til ul i uke 9). Jeg synes det er enklere å teste med den digitale om det er snakk om tester. Bra at du får flere hcg prøver. Og ja det er tøft å gå og lure på ting hele tida.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...