Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huttetu....etter en mnd med hormoner, etter å svelget gråt (som følge av hormoner) og prøvd å balansere den emosjonelle berg og dalbanen kom niagara-fossen for fullt i dag....fikk TLF i går om at vi nå endelig er klare for Danmark. Tenk om det går bra?! Tenk om det IKKE går bra?! Alle bekymringer, håp og spenthet bare dro ut proppen på tårekanalene...Må bare si jeg har nesegrus beundring til dere som har gjort dette mange ganger. Har selv vært ufrivillig barnløs i 10 år. Trodde jeg hadde et rasjonelt forhold til det, sårt men likevel rasjonelt. Har vært gjennom hormonbehandlingen før, men det er første gang jeg har kommet så langt som nå, og første forsøk til Danmark....huff dette innlegget skulle sikkert vært et annet sted....og tømme bøtta her er sikkert også dumt, men som sagt....bad bad bad day.....:o(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144009930-d%C3%A5rlig-d%C3%A5rlig-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,det har sikkert vært litt av en påkjenning å ha ønsket barn i så mange år. Det er nok dessverre mange i din situasjon, som også føler det på presis samme måte og tårene vil ingen ende ta.... Ønsker deg lykke til og krysser fingre for at du lykkes til slutt. Jeg reagerte ikke på medisinene for å prøve IVF,en stor sorg, og nå synes jeg inseminasjon blir bare et skudd i blinde i forhold,og tiden går fra meg ... Gi ikke opp,stå på, føler meg deg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...