Gå til innhold

Hvor mange her har fregner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme som Stearin, har ingen/få fregner om vinteren, men når sola titter fram og det er vår, så kommer fregnene en etter en. Ser til slutt ut som om jeg har solt meg med en siv foran ansiktet. ;)

Anonym poster: 01f6daa1acc4f366dbf9e67d895c7a47

Jeg har i ansiktet, men syns ikke så godt. Etter noen timer i sterk sol kommer likevel fregnebarten, og fregnene over nesa og i panna frem. Men de forsvinner når huden har fått roet seg litt ned :)

Endret av Maibabyenmin

Annonse

Jeg hadde masse fregner da jeg var yngre, ingen andre i min familie har eller har hatt det. I voksen alder har de forsvunnet. Men jeg har utrolig masse føflekker på hele kroppen (ikke i ansiktet der jeg hadde masse fregner) :(

Anonym poster: 541cecdbcf305d5e77ef535ff26b1d6c

Jeg har :) De er ganske utydelige, og nesten borte om vinteren. På sommeren har jeg en del fregner. Jeg har litt rødskjær i håret og lys hud, men jeg blir brun, ikke rosa og har mye lysere fregner enn typiske rødhårede.

Anonym poster: f9bf00afc5997ef69f93e9da92b1c5e9

har aldri hatt fregner, men etter at jeg fikk barn får jeg fregner når jeg soler meg. var å tok litt sol nå og da kom det noen :) synes det er så søtt med fregner så skulle ønske jeg hadde de hele året :)

Anonym poster: a1b1a48779df221ee8b2e91493d038af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...