Gå til innhold

Emmaljunga Mondial Duo eller Teutonia Elegance?

Anbefalte innlegg

Tenkte meg ikke om og postet denne på anonymforumet, selv om det nok er her den hører hjemme! :)

Det er snart på tide å tenke på kjøp av vogn, og jeg har etter en del forskning på området og prøvekjøring av vogner klart å begrense utvalget en del... Nå står jeg igjen med disse to. Har falt helt for vogner i hvitt skinn! :D

Hvilken ville dere valgt?

Fortsetter under...

Jeg hadde valgt mondial fordi jeg synes den er finest og fordi den har størst bag :)

Men tenk nøye gjennom før du kjøper så lys vogn, jeg har hatt beige skinn og det ble fort stygt, måtte tørke av den hele tiden.

Da har jeg vært og kjøpt Mondial Duo i fargen espresso, og er kjempefornøyd :D Fin mørk brunfarge, som er like lekker til lyserosa som til turkis, og selvfølgelig offwhite. Det blir jente denne gangen, men tanken er jo å kunne bruke den til evt flere... ;)

Takk for tilbakemeldinger! :)

• 2 uker senere...

Etter mye research har vi funnet ut at Emmaljunga Mondial Duo er det beste valget for oss. Vurderte en stund Stokke Xplory, men er usikker på liten bag og hvor stødig den er på vinterføre. Noen som har erfaring med dette? Når det gjelder Emmaljnga vognen, synes jeg den hvite er den helt klart fineste, men spørs hvor praktisk det er...

Etter mye research har vi funnet ut at Emmaljunga Mondial Duo er det beste valget for oss. Vurderte en stund Stokke Xplory, men er usikker på liten bag og hvor stødig den er på vinterføre. Noen som har erfaring med dette? Når det gjelder Emmaljnga vognen, synes jeg den hvite er den helt klart fineste, men spørs hvor praktisk det er...

Stokke vognen er stødig den, men hjulene er nok ikke noe gode på snø. Det er en city vogn beregnet på asfalt og slett underlag. Og bagen er faktisk større på stokke vognen enn på emmaljunga sine vogner, faktisk hele 10cm lenger :)

Annonse

Stokke vognen er stødig den, men hjulene er nok ikke noe gode på snø. Det er en city vogn beregnet på asfalt og slett underlag. Og bagen er faktisk større på stokke vognen enn på emmaljunga sine vogner, faktisk hele 10cm lenger :)

Takk for tilbakemelding! :) Hmm, en bekjent av meg sa at sønnen hennes vokste ut av bagen i Stokke Xplory vogna, og at hun derfor aldri ville valgt denne igjen. Men har da aldri hørt at noen har klaget over for lite plass i Emmaljunga vognene, noe man kunne forvente om den er såpass mye mindre...

Takk for tilbakemelding! :) Hmm, en bekjent av meg sa at sønnen hennes vokste ut av bagen i Stokke Xplory vogna, og at hun derfor aldri ville valgt denne igjen. Men har da aldri hørt at noen har klaget over for lite plass i Emmaljunga vognene, noe man kunne forvente om den er såpass mye mindre...

Ja det var jo rart, emmaljunga edge/mondial bagen er 79x33cm og stokke bagen er 89x31cm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...