Gå til innhold

Han har fått sin første tann. Litt sjokkert.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde de tidligst kom når han var kanskje 6 mnd.

Håper den bruker litt tid på å komme opp. Gruer meg til biting i puppen. Haha...

Godt å høre det er normalt. Var virkelig ikke forventet

Da jeg sjekket nede hos gutten min så hadde han to tenner der da han var 3 mnd :) uten at vi visste det, har ingen aning hvor lenge de hadde vært der :P så litt sjokk her i huset også...

Haha. Det er så rart. Hadde ikke forventet det på flere mnd

Annonse

Gjest -Truseløs-

Gutten min klør veldig i munnen. Håper for hans del at det ikke skal være sånn i månedsvis, men at han får en tann snart... Jeg har hørt om flere som får tenner fra 2,5mnd. og utover. Så det er nok normalt ja. :)

Jeg har en baby på 10 uker og for en uke siden så jeg at hun gnagde voldsomt på hånden sin og siklet så mye, jeg tenkte bare hva? tenner nå? kjente langs med gommen og fant en hoven kul over en hjørne tann hvor jeg masserte litt forsiktig med fingeren og hun sovnet av nytelse.

Annonse

Her begynte jentungen som nå er 21 mnd å tygge på hånda si når hun var ca 2,5 mnd, men første tanna kom ikke før hun var 7 mnd. Mini på 7 uker er også begynt å tygge, men ser ikke antydning til tenner enda.

Men samboeren min ble født med tenner så kan godt komme veldig tidlig.

Eldste siklet mye og spiste på hendene sine hele tiden fra han var 2,5 mnd. Men fikk første tann når han var 8,5 mnd :-)

minste spiser på alt, gnager på hendene hele tiden og sikler mye, de har han gjort siden han var ca 3 mnd, men ingen tenner enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...