Gå til innhold

Vennine har barn med samme navn som vi vurderer...

Anbefalte innlegg

Da en vennine og jeg for noen år siden var gravide samtidig, men skulle ha barn med forskjellig kjønn og hun var litt rådvill ga jeg henne vår "liste" over potensielle guttenavn... Vår favoritt valgte hun.. Vi venter nå en gutt og navnet vi liker er fortsatt en av favorittene våre..Og det er nå også ganske høyt oppe på "ti på topp" navnelisten så jeg.

Hva synes dere? Kan vi fortsatt velge dette navnet?

Vi er ikke så mye sammen for tiden da vi har flyttet langt fra hverandre og alle er opptatte...

Fortsetter under...

Jeg bryr meg ikke om andre gir barna samme navn som oss..... Men vet t hadde jeg tatt samme navn som ungene til ei av venninnene mine, hadde hun klikka, og blitt potte sur leeeeeenge... Men man er forskjellig...

Annonse

Hvis det er et poppisnavn, så ser jeg ikke problemet. Da ville jeg ikke følt at jeg "stjal" deres barns navn. Og jeg ville ikke forhørt meg om det. Hadde de sagt noe på det hadde jeg bare sagt at det navnet liker vi ferdig med det.

Det var jo du som hadde det på favorittlista, og hun som valgte utfra den.

Så jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet ved å velge det navnet!

Jeg har også en venninne hvor vi begge har samme favorittnavn (hun hørte det av meg), men det ville ikke gjort meg noe om hun valgte det også. Vi bor ikke på samme sted, så barna kommer ikke til å treffes så ofte likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...