tutster Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Flere? Ikke om morgenen men etter soving på dag tid,samme hvor lenge det er så er det omtrent utrøstelig! Eneste som klarer og roe er puppen...virker mere trøtt,ikke alltid øynene er oppe heller!
Lisse_01 Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Kanskje han våkner og er veldig sulten? Gutten min på 3,5 mnd er ikke hysterisk. Men han er litt sutrete på dagen når ham våkner. Så får han pupp, så er han strålende glad
BinaBaby Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Babyen min gråter også på dagen etter å ha sover litt, men blir rolig ved å ammes og deretter rapes, hun pleier som regel å sovne igjen en liten stund deretter våkner hun og spiser litt til deretter sovner hun igjen også repeteres dette litt...og plutselig så holder hun seg våken og rolig uten å ammes og da finner vi på noe moro som å synge litt og leke med ranglene eller bare gå litt rundt i leiligheten så hun kan titte på det som er rundt.
Apple80 Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Jeg er også litt grinete rett etter jeg har våknet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå