Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar med baby om jeg må. Men spør først naboen om hun vil sitte her litt:-) Starter opp bilen litt før, har henne i bilstolposen, og legger et luftig ullteppe løst over ansiktet hennes de sekundene det tar ut i bilen og inn i bhg.... (Ullteppe med huller ala helseteppe:-))

Nå er det ikke så kaldt her, men de dagene pappen ikke kan levere så sitter bare babyen i bilen mens jeg leverer. Jeg går ikke inn i barnehage, men leverer til følgeperson på kai. Derfor blir det ikke så mye ut og inn av bilen for baby her da..

Vet da jeg fikk første mann uten lappen dro vi på helsestasjonen i -15 med.buss...har.plutselig blitt så fanatisk med 2 mann:/ ennå jeg har lappen! For meg er det og la han sitte i bilen mens.jeg leverer helt uaktuelt..men får ta noen hjemmedager i den kaldeste tida!

Vet da jeg fikk første mann uten lappen dro vi på helsestasjonen i -15 med.buss...har.plutselig blitt så fanatisk med 2 mann:/ ennå jeg har lappen! For meg er det og la han sitte i bilen mens.jeg leverer helt uaktuelt..men får ta noen hjemmedager i den kaldeste tida!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...