Gå til innhold

Savner forum for "Gravide slitere"!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow. Du er virkelig tøff! Håper at spiren din blir sittende!!! <3 <3 Vi har prøvd siden sommer 2010. Hadde flere runder med pergotime og eggløsningssprøyter, før vi fant ut at det ikke hadde noe effekt. Ble gravid på første IVF, og er så utrolig takknemlig. Er 23 uker på vei i dag, og kjenner liv og spark hver dag. For en ubeskrivelig følelse! Krysser fingre og tær for deg og spiren i magen din <3

Endret av trinisq

Annonse

Jeg sitter her med et stort smil om munnen!!! Tenk at vi alle har mirakler som vokser i magen vår <3 <3 <3

Jeg er så ubeskrivelig takknemlig, og vet at de færreste av venner rundt meg kan forstå hvordan det føles å kjenne et spark etter flere års prøving og venting..

Dreams really DO come true <3

Hvordan er dere når det gjelder redebygging da?

Jeg er så klar for å bli mamma, at jeg vil helst ha alt klart med en gang. Mannen holder litt igjen, og sier at jeg må ta litt og litt.. men det er jo så kjekt!!! :) :) :)

Jeg har som delmål 1 å komme lenger enn til første ultralyd. Har aldri kommet lenger. Så man kan vel si at jeg tar dag for dag. Eller egentlig time for time. Nå gruer jeg med til helgen. Har vakt torsdag morgon til mandag morgen. Døgnvakt. Pluss at jeg jobber mine vanlige 7,5 timer torsdag, fredag og lørdag. Måtte avsløre for sjefen allerede på mandag da jeg var 4+2 da jeg var satt opp for røntgen på jobben... Ikke kult. Nå vet jobben at jeg er gravid og planlegger permisjon. Jeg tenker mest på tidligere erfaringer og er redd for å miste. Ingen skjønner hva man går igjennom.

Gjest Trulte med to små

Jeg ble gravid på 4 innsett ( ferskforsøk og 2 egguttak ) etter ca 8 års prøving og to SA.

Ble gravid med tvillinger, men mistet den ene tidlig. Fikk beskjed om at jeg hadde spontanabortert etter en stor blødning, men jammen så tok den gynekologen feil!

Den ene var der liv i og jeg er i dag 15 uker på vei <3 og alt ser ut til å gå bra heldigvis!

Lykken er stor og siden jeg blir 38 år i neste mnd så føles dette ekstra godt å endelig ha lykkes.

Har så vidt begynt å kjenne liv i magen og er så lykkelig over mirakelet!

Masse lykke til alle sammen! Dette skal gå bra!!

Annonse

Gjest Trulte med to små

Redebygginga starta etter ultralyd i uke 13 her, og har vært nokså ferdig i mange uker, og nå er jeg nok heeelt ferdig, alt klart!

Enste som står igjen er å pakke litt mer i sykehusbagen... Venter i spenning nå! :)

Masse lykke til Ele! Jeg har tenkt på deg og hvordan det går, om du har født enda eller hvor langt du var på vei nå. Nå vet jeg jo det! ;)

Snart får du premien din og for en flott gevinst! <3

Jeg savner og forumet gravide slitere! Vi fikk en gutt i 2010 etter 6 års prøving, to runder med IVF og flere avbrutte fryseforsøk. Da var jeg endel på det forumet under graviditeten. det er som du sier godt med noen som kan forstå hva det faktisk innebærer å holde på med disseprosessene. Har nå termin om en liten uke med nr 2 som ble til på andre IVF forsøket. Veldig spent!

Her er det over alt. Ble en liten uke med glede og forventinger,.... Mister nok for 5.gang nå,.. Svak svak , nesten neg test i dag,.. Mensenvondt og null and symptomer. Var ikke det dette tråden skulle handle om så jeg går fort fort fort ut igjen.....

lykke til alle dere heldige gravide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...