Gå til innhold

ustabile symptomer....flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

jeg har hatt veldig vondt i puppene den siste tiden, testen lyste gravid mot meg så den er grei. men jeg synes av og til at puppene ikke er så ømme lenger, så kan det gå noen timer så er de vonde igjen. Noen som har opplevd lignende? det må legges til at jeg er litt små uggen i tillegg, var veldig kvalm om morgenen med de to første, er ikke der enda, men små uggen gjennom dagen...

også har jeg et spm. til: jeg mistet i november og er litt usikker på når jeg første dag ved siste mens var...gikk kortere tid fra jeg mista til jeg fikk mensen igjen...lurer på hva jeg skal gjøre? skal jeg kontakte lege/ jordmor nå? eller skal jeg vente en stund til? jeg er 5 uker på vei. Setter pris på alle svar!!! :)

Fortsetter under...

Jeg synes du skal ta kontakt med legen, men samtidig,du har jo hatt positiv test, å syptomene kan komme å gå litt.

Men i og med at du mistet for så kort tid siden, så ville jeg ha tatt kontakt med legen å få eventuelt tatt en UL i uke 6, sånn at du kanskje kan få mere ro i kroppen :)

Jeg fikk tidlig UL pga at jeg hadde mistet i november 2011, å jeg var usikker på om jeg var gravid. selv om jeg hadde tatt 2 tester.

Den lille Ultralyden tildig i svangerskapet, gjorde at jeg ble mere trygg på at ting var som det skulle være der.

takk for svar :)

er sikker på at jeg er gravid igjen, fordi jeg har tatt flere tester etter at jeg mistet som viste negativ. men blir så urolig når jeg ikke kjenner så mye symptomer enda, og når jeg føler det går litt opp og ned. Får ringe legen og høre hva han sier :)

Jeg tror det er helt vanlig at "symptomer" kommer og går. Jeg er sikker på at jeg var "mer gravid med flere symptomer" med førstemann enn det jeg er nå. Jeg har vært på tidlig UL for å "roe egget" og der var alt i skjønneste orden :)

Puppene kan være ømme som fy når jeg legger meg, men ikke ømme når jeg våkner igjen, de blir så mer øm ut over dagen. Jeg har ikke like mye murringer i magen, men til gjengjeld er jeg mer uggen. Jeg var ikke uggen et sekund første gangen...

I går lovet jeg meg selv at jeg IKKE skulle sjekke dopapiret når jeg var på do, og jeg klarte det helt fint :) *stolt*

Jeg skal gjøre det samme i dag; ikke sjekke- merker at jeg blir roligere av det. Og jeg skal slutte mase om symptomene mine (maser bare med meg selv) og heller bare tenke at alt er ok så lenge jeg ikke får voldsomt vondt og begynner å blø masse

takk Tantrum. Er en sliter og har nå gått 5 dager over mens . Men da jeg gikk på do i dag kom det to dråper blod . Håper det er noe som går over el så får jeg gjøre som deg slutte og skjekke dopapiret.

I verste fall blir det ny mnd og nye muligheter ....!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...