Gå til innhold

Devå, ikkesåallerværst, trintra og dere andre som sliter med søvn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir helt matt av å lese denne tråden.

Ingen av dere som noen gang vurderte/vurderer å kjøre Karin Naphaug-opplegg?

Det er sikkert mange av oss som har vurdert det, men det er ikke alle som mener hennes metoder passer for dem. Deriblant meg selv.

Hei hei!

Så flott at ting går bedre ikkesåallerværst!

Her går det forsåvidt bedre også. Lurer litt på om det er jentas søvn som har forandret seg eller om det er jeg som har begynt å leve med det. Hun er fremdeles mye våken om nettene. Har sovet fra 19-05 tre ganger i løpet av de 13 mnd hun har levd, og de gangene har jeg ligget våken og ventet på at hun skulle våkne...typisk!

Til vanlig så er hun fremdeles våken ca annenhver time. Ikke alltid så lenge om gangen, men lenge nok til at jeg eller pappaen må inn og ofte må vi ta henne inn til oss. Hun får melk når hun legger seg og ca i 4-5 tiden hver morgen.

Som sagt så har jeg begynt å forstå at dette er en del av livet. Legger meg tidlig hver kveld og sovner heldigvis fort etter nattevåk. Klarer meg på 4-5 timers søvn, noe jeg trodde var helt umulig før, men overlever jo:-) Skal bare ha denne jenta, så går nok over en vakker dag. Hadde ALDRI orket å starte på nytt igjen etter alt dette slitet. 

Dagsovinga er også et mareritt, sover sjelden mer enn 40 min på dagtid og er trøtt og grinete fra kl 16 og helt fram til leggetid...blæææ! 

Heldigvis er hun verdens herligste og verd alt slitet! Er superglad i henne og tåler minimalt med søvn noen få år av livet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...