Gå til innhold

Tror jeg blir sprø...

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Jeg regner med, og vet at dere andre plages med det samme som meg... Jeg uroer meg hele tiden for at det skal gå galt også denne gangen... Hvordan i all verden skal jeg klare å slappe av?? HJELP!!! Er jo bare i uke fem, og vet at alt kan skje... men håper så indelig at dette skal være gangen det går bra:) Noen som har gode råd?

Fortsetter under...

Uff, det er ikke noe lett å ha mistet den naiviteten "vanlige" gravide har... I forrige svangerskap var jeg mye sykmeldt og brukte forferdelig mye tid på å tenke og bekymre meg. Denne gangen er det lettere å slippe de tankene, både fordi jeg jobber (delvis sykmeldt fra i dag, men jobber mest mulig), og fordi det gikk bra sist, tror jeg.

Har du ork til å finne på morsomme ting og holde deg opptatt?

Jepp. Tida sneglar avgårde og kvar dag er det nye ting som eg lurer på om det er normalt og greit. annankvar dag føler eg meg skikkeleg gravid; annankvar dag så har eg lyst å be om ul "på sparket". Eg synst det hjelper å jobbe for då har eg andre ting å tenke på, men eg har ein veldig fleksibel jobbsituasjon.

Må tida flyga avgårde for deg og må alt gå fint :)

Klarer ikke slappe av selv,.. Fem uker i dag og venter på hcg prøve svar nr to i morgen. Er så spent at jeg tror jeg dør,...

Litt smågul - brunt på papiret når jeg tørker meg noen ganger. Og i natt hadde jeg kraftig menssmerter. Måtte ta to paracet..

Nei, slappe av gjør jeg ikke før babyen er ute.....

Har ingen barn fra før og fire aborter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...