Gå til innhold

Hvilken klesstørrelse bruker deres 2 - åringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg snike meg inn fra småtroll 1-2år?

Har en jente på 16 mnd som bruker 92-98. Str 92 blir litt knapt i noen modeller, mens 98 passer bra. Så her blir det nok også str 104 når hun blir 2.

Så vi har også en stor jente. Følger den øverste vekstkurven for lengde.. :)

Litt utenom tema kanskje, men jeg har en jente på 3 år som bruker 104 i klær for hun har så lange lemmer og kropp. Kan til nøden bruke 110. Men hun er tynn og slank. Så ikke stor i den forstand.

Annonse

Bra det ikke bare er mi da... Aner ikke hvordan hun ligger an på vekstkurven, da HS kun sier hun følger sin egen likssom.

Er lenge siden jeg har målt og veid henne også.

Hun er tvilling også, Men var likevel 3250 ved fødsel hi hi :)

Vesla på 2,3 år bruker str 98 i klær nå.

Storesøster på 4 år bruker en blanding av str 98 og 104, og de veier akkurat like mye også, til tross for 2 års aldersforskjell ;)

Annonse

86 er akkurat passe. 92 kan han bruke, men det er litt for stort. Har fremdeles noen bukser i 80, men de er store i str. Og reimadressen er 80.

Akkurat samme her! Han er nøyaktig 2 år. Særlig i gensre er 92 for stort. Han er ikke så lang av seg.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Min gutt blir 2 om en uke og bruker 92. Tror dte er en stund til vi må over til 98, han brukte 86 helt til desember ca. han har alltid ligget sånn ca midt på 50 percentilen på både lengde og vekt.

Vi er så forskjellige! Jeg har alltid vært lang, og husker godt mamma og mormors stønnende kommentarer om hvor store klesstørrelser jeg og brødrene har måttet ha opp igjennom. Vi er tynne og slanke, men lange. Vær stolt va jenta di, og ikke lag noe nummer ut av det, enten hun er liten eller stor i forhold til gjennomsnittet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...