Snuppelupp1988 Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Har en liten en på fire måneder som har fått to små hvite og en stor blemme på tunga. Ser ut som om det er klumper av mme, men det er det ikke. Noen som veit hva det er? Skal til legen neste uke pga andre ting så kommer til å spørre henne å. Takk for svar
Snuppelupp1988 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2013 Tenkte tanken selv, men er kun de tre blemmene og ikke noe annet. Plages ikke eller noe... Kan jo hende det dukker opp mer etter hvert. Får ringe legen å høre
Elsa88 Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Trenger ikke å være så mye heller. Er plaget med trøske her og. Har gått på medisin vi begge, ble kvitt dette for en stund men er nå tilbake. Men fikk tips om å smøre tunge og munnhulen med Bris og smurte 3 ganger i går og nå er det hvite borte. Skal gjøre dette i 1 uke tenker jeg
Snuppelupp1988 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2013 Trenger ikke å være så mye heller. Er plaget med trøske her og. Har gått på medisin vi begge, ble kvitt dette for en stund men er nå tilbake. Men fikk tips om å smøre tunge og munnhulen med Bris og smurte 3 ganger i går og nå er det hvite borte. Skal gjøre dette i 1 uke tenker jeg Takk Får komme meg på butikken idag og bli kvitt dette Han plages med tunga si stakar når han spiser...
Elsa88 Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Kan tenkte med at du ammer siden den lille er plaget med hvite prikker Dermed må du også bli behandlet samtidig som den lille. Og eneste du trenger å gjøre er å smøre brystvortene med tynt lag med canesten. Dette trengs ikke å vaskes bort ved amming og smøres etter hvert amming, opptil 8 ganger dagen
Snuppelupp1988 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2013 Kan tenkte med at du ammer siden den lille er plaget med hvite prikker Dermed må du også bli behandlet samtidig som den lille. Og eneste du trenger å gjøre er å smøre brystvortene med tynt lag med canesten. Dette trengs ikke å vaskes bort ved amming og smøres etter hvert amming, opptil 8 ganger dagen Nei ammer ikke Så kun koking og atter koking jeg trenger å styre med, men er nok slit det å Takk for rådet. Så får det gå i bris Hvor lenge skal jeg bruke det på han ei uker eller to?
Elsa88 Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Anbefalt at all smokker og sutter blir kokt i minst 10 min. For trøsken kan ligge litt på de. du kan bruke bris helt til du skal til legen så hører du der samtidig, for vis det ikke hjelper så kan det være at han må ha medisin
Snuppelupp1988 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2013 Anbefalt at all smokker og sutter blir kokt i minst 10 min. For trøsken kan ligge litt på de. du kan bruke bris helt til du skal til legen så hører du der samtidig, for vis det ikke hjelper så kan det være at han må ha medisin Da gjør jeg det Takk for gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå