Hedda39 Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Og jeg er bare 4+6. Det kan umlig være et godt tegn. Var ganske øm i puppene for noen dager siden, men nå er de helt slappe igjen... Blodårene er minde synlige og. Kommer gul brunt når jeg tørker meg,.... Og bitelitt gul brunt noen ganger i truseinnlegget.... Helt vak farge, men jeg er ikke optimist nå. Var så glad over å endelig klare å bli gravid på egenhånd,..... Men ser ut til å være kortvarig glede igjen.. Skal måle hcg prøve nr 2 i morgen,.. Så får vi se. Noen som vet hvor lang tid dét tar før svaret kommer???
AnitaLilja Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Jeg hadde en liten blødning ca 3uker om jeg ikke husker helt feil, bare bittelitt, fikk vite at det i mitt tilfelle trolig var festeblødning. Det jeg meiner med det her, er at det ikke nødvendigvis behøver å være noe ille om det er en liten blødning! Om du er veldig bekymret kan du jo ta kontakt med lege, er ikke gøy å gå rundt og være bekymret! Lykke til med hcg-prøven ihvertfall! Svaret kommer enten samme dag eller dagen etter som regel, spørs om du tar prøven på sykehus eller fastølegekontor
Hedda39 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2013 Tusen takk for svar. Hcg var på 3100 , 4+5.HÅper det øker som det skal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå