Gå til innhold

Symptomer avtar pluss brun spotting.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er bare 4+6. Det kan umlig være et godt tegn. Var ganske øm i puppene for noen dager siden, men nå er de helt slappe igjen... Blodårene er minde synlige og. Kommer gul brunt når jeg tørker meg,.... Og bitelitt gul brunt noen ganger i truseinnlegget.... Helt vak farge, men jeg er ikke optimist nå.

Var så glad over å endelig klare å bli gravid på egenhånd,..... Men ser ut til å være kortvarig glede igjen..

Skal måle hcg prøve nr 2 i morgen,.. Så får vi se. Noen som vet hvor lang tid dét tar før svaret kommer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en liten blødning ca 3uker om jeg ikke husker helt feil, bare bittelitt, fikk vite at det i mitt tilfelle trolig var festeblødning. Det jeg meiner med det her, er at det ikke nødvendigvis behøver å være noe ille om det er en liten blødning! :) Om du er veldig bekymret kan du jo ta kontakt med lege, er ikke gøy å gå rundt og være bekymret!

Lykke til med hcg-prøven ihvertfall! Svaret kommer enten samme dag eller dagen etter som regel, spørs om du tar prøven på sykehus eller fastølegekontor :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Hcg var på 3100 , 4+5.HÅper det øker som det skal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...