Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har testet positivt, ( uten ivf!!!!!), men lysebrun spotting og utflod samt pupper som ikke er ømme lenger er et grusomt dårlig tegn for meg!!!!!! Går det galt igjen nå, så er det 5. Gang!!!! Kanskje det må bli et 10. Innsett likevel da.... Godt jeg fortsatt har medisinene til forsøket.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144009308-ingen-god-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer Aurora, det er kjempebra hcg det da:)

Uke 4-5 = hCG på 40 - 300

Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000

Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000

Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000

Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000

Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000

Lykke til videre:)

Annonse

Fik hcg svar .3100 aner ikke om det er bra eller dårlig... Skal ta ny i morgen. Er vel 4+6 i dag,... Tok prøven i går.....

Uff,.. Hater bekymringer

3100? Det er jo skyhøyt til å være 4+6, så det lover jo godt! Spotting er vel også normalt.

Menssmerter kan jo være voksesmerter. Jeg hadde skikkelig ubehag nederst i magen fra dag 12 altså før mens og det har egentlig besvart hele veien. Så det kan være positivt:) ømme bryster er vel litt opp og ned hva folk har, i tilegg kommer de og går litt. Hadde det bare på kveldstid jeg, våknet hver dag med "normale pupper", også ble de ømme i kvelden. Så lenge hcg er så høy er jo det supert:))

Annonse

Testen i dag er mye svakere enn tidligere så håpet er helt borte,.. Men trøst meg med at vi klarte det på egenhånd!!!! Da må den sitte tilslutt!!!! Lanskje det blir ivf danmark i februar,.. Får klarer vel ikke bli gravid på egenhånd igjen,... Ikke så fort hvert fall;)

Håper også du tar feil og at hcgen i dag er like finfin som den forrige :) Mine tester ble svakere i den perioden du er i nå og jeg var sikker på jeg mistet. Men jeg var gravid. Jeg mistet for femte gang selv, så vet at det er utrolig tungt :( Håper likevel du får gode nyheter i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...