Musemorbr / Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har aldri gjort annet enn å klippe meg hos frisør, og selv det er det 15 år siden sist jeg gjorde. Lurer på å få litt sånn hollywoodhår før jeg skal stå brud. Selvklipp gjør seg ikke helt til brudekjole. Noen som aner noe om prisklasse? Snakker vi 1000, eller 3000? Hvor lang tid tar det, sånn ca? Og tro om man kan farge håret selv.... bør det da skje før, eller etter? Og nei, jeg kan ikke bare ringe en frisør. Har et sovende barn på fanget og vil vite NÅ.
Gullunger Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Mener du permanent, eller bare få krøller selve bryllupsdagen?
DaTuMa Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Hvis du mener permanent koster det fra 1500 hos min frisør. Tror man må vente 2 uker mellom permanent og hårfarging. Hvis du kun skal krøll håret den dagen så finnes jo brudepakker med oppsett og sminke. Dette aner jeg ikke prisen på men det er dyrere ihvertfall
Musemorbr / Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2013 Mener permanent ja. Selve dagen blir slitsom nok. Kommer ikke til å være hos frisør bryllupsmorran. Da skal jeg bare sminke meg og slappe av.
DaTuMa Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Spiralkrøll er mye finere enn vanlig permanent. Da bruker de kjegleformede ruller isteden. Håret henger finere da
Gullunger Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Det er veldig viktig at du finner en frisør som er dyktig med permanent. Jeg har tatt permanent i mange år, og det er veldig store forskjeller mellom frisørene!!!! Nå er jeg hos en kjempedyktig dame som er superflink. De fleste tror jeg har naturlige krøller. Jeg betaler 2.500, men tar kun krøll hvert andre/tredje år. Jeg tar en sånn "gammeldags permanent" som holder mye bedre (sterkere væske). I de senere år er permanenten blitt mildere, men hos meg som har veldig tykt hår, holder ikke denne typen mer en 2-3 mnd. Jeg anbefaler ikke å farge håret i tillegg, for det sliter veeeldig på håret. Lykke til og ha en fin bryllupsdag!
Musemorbr / Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2013 Takk. Jeg tror egentlig ikke jeg vil farge det heller. Jeg har jo klart å oppnå min naturlige farge og er egentlig veldig tilfreds med det. Håret mitt er delvis bølgete naturlig, og krøller seg litt hvis jeg lar det lufttørke og puffer det litt opp med produkter på fingrene. Vil egentlig bare ha en permanent forbedring av det jeg klarer gjøre ned det selv, så det skal bare være noen bølger og kanskje noen løse, store krøller.
Gullunger Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Et lite tips til: ikke ta permanenten rett før bryllupet. Ville tatt det i hvert fall 2-3 uker før. Helt fersk permanent ser ikke like pent.
Musemorbr / Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2013 Et lite tips til: ikke ta permanenten rett før bryllupet. Ville tatt det i hvert fall 2-3 uker før. Helt fersk permanent ser ikke like pent. Takk. Det skal jeg huske.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Hva syntes folk her om herre permanent? Anonymous poster hash: e130f...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå