Gå til innhold

*** IKM Uke 7 ***

Anbefalte innlegg

Ingen vits å teste for meg for mensen kom i dag.. Rart man skal bli så skuffet når man egentlig visste at sjansen var minimal..

Men, men.. nyter det ene barnet jeg har maksimalt i dag og er takknemlig for at jeg tross alt ER mamma! :)

Spennende bambi! Håper du lykkes og at jeg ikke ser deg i uke 11 tråden! :)

Fortsetter under...

Har oppdatert listen litt :) Ble det riktig mon tro??

MANDAG 11:

Artemis (1.pp)

TIRSDAG 12:

engelmor 1pp

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

TORSDAG 14:

Dossa

Bambi-88 (2.pp)

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

Lille Mirakelet Mitt

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

HappyMamma!

GRAVID!!!:

5 små hjerter <3

Ny pp:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

Topprisen

Me&Mine

Mamita76

Har tatt flere tester... bare negative! :(

I dag tok jeg av en eller annen grunn en EL-test, og den var positiv! Skjønner ikke noe jeg! Venter bare på mensen så jeg kan starte på ny pp.....

Tror rett og slett vi har for lite sex, selv om det føles mye! Vi stopper liksom dagen etter vi har fått positiv EL-test.... neste pp skal jeg ha sex lenge etter også, ikke bare før!!

Annonse

I dag tidlig 3 dager etter IKM fikk jeg bittelitt lyserødt blod på papiret, etter det har det vært borte. Har merket litt stikkinger i livmor og bryster.

Ellers er symptomene mine:

- ekstra trøtt

- høyere temperatur

- lukket og tilbaketrukket livmor

- til tider tett nese (mest på natta)

- livlige drømmer

- føler meg oppblåst

- små irritabel

- bedre luktesans??

- spottet ca en uke etter EL

Annonse

Gratulerer til dere som har fått positiv test :-)

Etter "vanlig" syklus skulle jeg hatt ikm på søndag, men er veldig usikker fordi CB EL-test var positiv 7.febr. Fertility Friend bekreftet dette basert på tempingen. Er nok ikke regelmessig enda siden jeg ammer. 9 DPO i dag, tok en test som var negativ. Håper at jeg bare har testet for tidlig. Har så veldig lyst at minstemann på 8 mnd skal få en lekevenn :-)

Gratulerer Bambi!

Jeg er uttålmodig. Har ikke følelsen av at jeg har hatt el enda, og det er skikkelig kjedelig. Har ikke tatt tester enda heller, men føler ikke det er vits i det når jeg ikke kjenner noen symptomer.

Samtidig er jo muligheten for å bli gravid til i denne perioden enda tilstede hvis jeg ikke har hatt EL. Himla lang sengekosperiode :) Vil liksom ingen ende ta! Ja ja. Jeg tilhører nok ikke ikm uke 7 ihvertfall...

Kunne dere hjulpet meg litt jenter? Jeg skjønner ikke hva som skjer...

Vanligvis har jeg sykluser på 26-33 dager! I dag er jeg på dag 34 og igår hadde jeg litt blodtilblandet utflod.. Kun snakk om noen timer! Trodde jo selvfølgelig der var tr, men siden formiddagen igår hadde jeg vanlig utflod hvit utflod igjen.. Dette har aldri skjedd meg før.. Festenløsning er vel forseint? Noen som har opplevd det samme?

Hadde ikm på onsdag som var om jeg hadde syklus på 28 dager. Men bare negative g tester og ingen tr. Derimot var el testen positive for ca en uke siden?? Så er jo fremdeles et håp om syklusen er ekstra lang. Sluttet på p pille i desember så håper håper håper... Men ingen tegn ennå.. Så hører nok ikke til her i uke 7 jeg heller...:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...