Gå til innhold

*** IKM Uke 7 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MANDAG 11:

Artemis (1.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

engelmor 1pp

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Dossa

Bambi-88

5 små hjerter <3

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

Me&Mine

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

Mamita76

HappyMamma!

GRAVID!!!:

5 små hjerter <3

Ny pp:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

Annonse

Åååååå.. jeg håper jeg er gravid denne mnd. Snart prøvd i 1 år. Føler meg småkvalm, men ingen ømme bryster eller noen andre tegn. Jeg skrev jeg har IKM på lørdag, men etter nærmere utregninger så har jeg på mandag. Så egentlig hører jeg til uke 8. Men håper dere ikke kaster meg ut av den grunn ;)

Annonse

Tatt test da engelmor?

Testet i går kveld, negativ,- men syntes svakt at jeg kunne skimte ett pluss tegn. men man skal vel helst ta test på morgenurin..

Så venter noen dager og ser om TR dukker opp, hvis ikke tester jeg i helgen..

Noen andre som har testet?

Kjedelig for dere som skal ut i ny pp :/ vet ikke om jeg følger etter enda.. har ingen symptomer på noe som helst igrunn. Verken det ene eller det andre! Bruker vanligvis å ha kjempevonde bryster i 5-6 dager før tr, pluss mange andre symptomer som pms, økt appetitt, og vondt i magen. Men nå kjenner jeg omtrent ingenting. Eneste er at korsryggen er litt vond (men ikke mensen-vond) og tempen var litt høy i mårrest.

Men som jeg har skrevet tidligere så har jeg ikke noe tro på denne pp.. vet ikke helt hvorfor da.. kanskje fordi jeg ikke vil bli skuffet?? :)

Prøver å vente til lørdag med testing.. :)

Sånn tenker jeg også bambi-88 :) om å gjøre og ikke bli skuffet!

Jeg testet på søndag, negativt, men ingen tr enda! 31 dager i dag.. Gått uten prevensjon ett år, men ikke begynt å prøve aktivt før nå. Mensenmurringer, så går å tror den skal dukke opp når som helst! Flere enn meg som blir gale av å gå å vente? Føler meg helt teit, som håper og drømmer hver eneste dag... Jobber medlever-turnus så har 6 dager fri annenhver uke, noe som gjør at 6 dager babytenking begynner å gå meg på nervene.. :) all ære til dere som har prøvd lenge!! :) dere er noen flinke damer! :)

Jeg vet Artemis! :) Man blir gal av å kjenne, vente og håpe! :)

Vi er i ganske lik situasjon. Tok ut spiralen for et halvt år siden, men ikke prøvd aktivt før de to siste månedene og denne gangen hadde jeg t.o.m omgangssyke rundt el så burde jo ikke håpe i det hele tatt!

Men her sitter jeg og har skikkelig mensmurring og venter mens i helgen..

All ære til de som er prøvere i årevis ja, men kanskje blir man mer avslappet med tiden?

Så spennende :) tenkte teste over helgen hvis jeg ikke får i løpet av helgen jeg også! :)

Ja, lov å håpe man får det litt på avstand etterhvert om det ikke klaffer fort! Da tror jeg mannen blir gal ;) veldig glad jeg kan komme inn her å lese, selv om jeg ikke er så aktiv for man får utløp og svar for mange rare tanker :)

Hmm... vet ikke helt hva jeg skal tro her... Begynte å spotte og blø lett for 3 dager siden.

Men i dag, dagen før IKM har jeg fått positiv graviditetstest!

Kjenner jeg er litt avventende da vi var i samme situasjon i sommer som vi er i nå med blødninger før pos test, og da mistet jeg etter kort stund.

Men aner jo ett lite håp:)

Så spennende mamma-T!! :) krysser fingrene for at spiren sitter! Det er jo ikke sikkert at blødningene før pos test hadde noe å gjøre med at du mistet sist. Kan jo ha vært noe annet.. du får holde oss oppdatert på hvordan det går :)

Selv så er jeg en dag over ikm. Har ikke testet enda. Tester i morgen hvis tanta ikke dukker opp. Fortsatt ingen tegn til tr (bruker å ha det 3-5 dager før).. bortsett fra vond korsrygg.. kjenner jeg utsetter testinga i frykt for å bli skuffet :/ flere som skal teste i morgen?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...