Gå til innhold

*** IKM Uke 7 ***

Anbefalte innlegg

Jippi... Da var det et stort smilefjes på digital eltesten nå i ettermiddag (bare 3 dager seinere enn beregna). I morges var den negativ. Med bursdag i morra regner jeg med feiring på soverommet te kvelden i dag ;) Satse på et nydelig blått kryss på plastpinna om 14 dager ;)

Fortsetter under...

Joho! =) Da har jeg endelig fått positive El tester! Litt blodtråder i EL-slimet i dag...Noen har sagt tidligere at da er man ekstra fruktbar?! Da er det bare å vente i 14 lage dager!

Fikk ikke hatt sex på tirsdagen, men søndag, mandag og onsdag og idag.... Nå er jeg helt sikker på at det ikke gikk denne måneden heller fordi tirsdagen ikke gikk i boks....... BLÆ!

Lykke til alle fine damer! =)

Joho! =) Da har jeg endelig fått positive El tester! Litt blodtråder i EL-slimet i dag...Noen har sagt tidligere at da er man ekstra fruktbar?! Da er det bare å vente i 14 lage dager!

Fikk ikke hatt sex på tirsdagen, men søndag, mandag og onsdag og idag.... Nå er jeg helt sikker på at det ikke gikk denne måneden heller fordi tirsdagen ikke gikk i boks....... BLÆ!

Lykke til alle fine damer! =)

Det var jo tidlig utslag :)

Jeg hadde MA den 15, men tro el var i går, hadde litt spotting,- fikk også høre at da er man ekstra fruktbar,- krysser fingrene.

Og masse gratulerer til dere!!!

Håper jeg også kan glede meg snart, men vil nok ikke teste før 12/2.... ettersom jeg hadde en MA...

Så kjekt med positive EL tester :) :)

Her er nok skipet seilt...hele familien har ligget syke fra forrige uke...hadde sengekos på søndag kveld...men ingenting etter det :(

Fikk ikke positive el tester, tok siste tirsdag kveld og da var det tomt for flere tester...skal prøve å kose litt i helgen, men tviler på at det hjelper noe :( :(

Så ser for meg ny IKM :'(

Annonse

Bruker de fleste EL-tester eller er det noen som temper?

Registrerer temp selv denne gangen, men litt usikker på hvordan man vet at endring er eggløsning. Varierer mellom 36.7 og 36.9. Leste et sted at stigning etter eggløsning ligger melom 0.2 og 0.5. Men jeg varierer jo med 0.2 til vanlig, så da er det kanskje ikkke så lett å merke.

Har aldri el testa før denne mnd. Gikk tom for billigtester og tenkte at jeg hadde missa el, men falt for fristelsen å kjøpte en pakke med cb el tester. Fikk to stk med O og har nå fått to stk med :) i går og i dag. Slutta på pilla i november/desember så kjekt å vite at man har fått el tilbake :) Temping blir for krøkkete for meg å holde styr på. Enklere å tisse på en pinne på morran ;)

Jeg måler temp hver morgen. Ligger normalt på 36,4. I går (antatt el-dag) lå tempen på 36,7 :-) d ble lagt inn aksjer mandag, tirsdag og i går. Men likevel sitter jeg med følelsen av at det ikke klaffet denne mnd :/ vet ikke helt hvorfor.. jeg håper jo selvfølgelig at magefølelsen tar feil ;-)

Håper det klaffer for alle sammen denne gangen :-) nå er det jo egentlig bare å vente igjen - og fortsette å kose seg såklart ;-)

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

Artemis (1.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

engelmor 1pp

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Dossa

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

Mamita76

HappyMamma!

GRAVID!!!:

Ny pp:

Annonse

Jeg aner ikke om jeg har hatt el eller ikke enda. Kjipt, trodde jeg skulle ha det denne uka. Sist periode fikk jeg ømme bryster og rar følelse i magen etter el, men nå kjennes alt ganske vanlig egentlig.Ja ja, får bare leve i håpet og ikke tenke så mye på det, før testing om et par uker...

Her er symptomjakta igang. Merkelig syklus denne mnd med el symptomer over et par uker samt pos el test over flere dager. Brystvortene svir litt og magen murrer litt og stikker litt. Småkvalm og oppblåst er man å. Prøvde kjenne etter på tappen, men den var skikkelig høyt oppe, bøyd og myk, men helt lukket. Har jo aldri drevet med el testing og tappetafsing med de andre ungene siden de kom uplanlagt. Nytt og spennende dette :)

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

Artemis (1.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

engelmor 1pp

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Dossa

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

Me&Mine

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

Mamita76

HappyMamma!

GRAVID!!!:

Ny pp:

Lurer meg inn hit jeg. Vi skulle egentlig vente ett år før vi prøver på nestemann, men denne måneden hadde vi ett lite "uhell" to dager før el. Så her sitter jeg med store forhåpninger for d bittelille uhellet og tror jeg er kjempegravid ;) hvor stor er sjansen egentlig?

Nå er det jo ikke så mange dager igjen til de første av oss kan begynne å teste egentlig. Det er spennende!! Aner ikke om jeg har hatt el enda, har ikke ømme pupper som jeg pleier. Så får bare leve i håpet :) Skal ta en test om en ukes tid tror jeg.

Her er småømme pupper, frossen i kroppen, kvalme, små murringer og stikkinger på lista. Siste uka har det å kommet mengder flytende hvit utflod (sorry detaljer). Sjekker tappen og den e laaangt oppe og virker type hard inni, men veeeldig myk utenpå. Hadde pos el test 31. januar og passa på å være aktive på prøvefronten hele uka rundt den datoen + dagen etter. Spent på å teste neste uke. Noen flere med symptomer?

Er kanskje for tidlig å føle d slik, men når jeg reiser meg får jeg strekk ved lysken sånn som jeg hadde i de andre svangerskapene mine. Og småkramper, noe jeg også ikke har kjent der nede siden forrige svangerskap. Ellers kjenner jeg ikke så mye. Uff.. Tørr liksom ikke ha så altfor store forhåpninger, men det er umulig å ikke tenke på det.

Prøver å ikke tenke her å. Vil jo skåne meg for en evt skuffelse. Men så er det den gnagende kvalmen da å pupper som lever sitt eget liv. Føltes nettopp som den ene skulle sprenge. 2 sek etterpå var det over. Mye rart man skal få kjenne på mellom el og ikm gitt ;)

Her er det hverken ømme pupper eller andre tegn på at el har kommet. Blir litt frustrert av å ikke vite noe kjenner jeg! Vi får bare fortsetter med hyppig sengekos inntil videre :) Spennende med dere som kjenner symptomer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...