Gå til innhold

*** IKM Uke 7 ***

Anbefalte innlegg

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

TORSDAG 14:

Dossa :)

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3 <3

LØRDAG 16: AussieAnette (11.pp)

SØNDAG 17:

GRAVID!!!!:

Ny pp:

Fortsetter under...

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

TORSDAG 14:

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3 <3

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

SØNDAG 17:

Mamita76

GRAVID!!!!:

Ny pp:

Takk for at jeg får bli med her! :) Hjelper å skavle fra seg her så man får konsentrert seg om annet enn babylaging ellers :)

Har bestemt meg for å nyte denne fasen!

Dette blir min siste graviditet, vi skal bare ha 2 barn, og det er jo tross alt en kjempespennende tid dette! Forventning og lykke, bekymring, livets store under rett og slett :)

Nå er mensen her og denne uka skal jeg unne meg vin og sushi og glede meg til et eventuelt års opphold med slikt om litt :)

God mandag til alle, viktig å leve selv om vi vil ha baby! :)

Annonse

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

TORSDAG 14:

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

SØNDAG 17:

Mamita76

GRAVID!!!!:

Ny pp:

Hopper inn her jeg! 3pp, men først nå syklusen er blitt stabil! =)

Her går det bare fint. Prøver å ikke tenke så mye på det, men vet jo at det sannsynligvis er i neste uke "frøet må sås" :) Har ikke brukt EL-tester, for det har gått på første og andre pp de to foregående gangene. Dette er min andre pp denne gangen. Satser på at vi ikke må vente så lenge denne gangen heller, men man vet jo aldri :)

Jeg bruker heller ikke el-tester. Er bare i 2 pp, og her i huset har vi sex minst annenhver dag.. satser på at vi treffer ;) får heller ty til tester hvis det skulle ta lang tid.. merker dessuten el på kroppen og temp.. Håper det klaffer denne pp!! :) er det flere av dere som prøver på førstemann?? :)

Her er det nr 2, jeg har en fra før, men han blir 9 i år og han var et "uhell" så har aldri vært i prøve fasen før, så sånn sett er det nesten første gang ;)

Men kjenner jeg begynner å bli lei...dette 5./6. pp etter at syklusen ble stabil, men har sånn sett prøvd siden mars, men hadde sykt ustabil syklus så legen teller ikke de som var før stabil syklus :(

Mistet rett før jul, så kjenner at det hadde vært fantastisk å klare det nå :)

El testa fra dagen etter TR forsvant. Ikke pos test enda, men ser de blir sterkere. Satse på at vi får ha senga vår i fred i uka som kommer så vi får produsert litt ;)

Hvordan er det med dere andre? Klar for en ny runde med å telle dager til graviditetstesting?

Gleder meg masse til neste uke! :) Vi har det egentlig ikke travelt med å bli gravide, hadde ikke gjort noe med vårbarn siden vi har oktobergutt fra før, men lar skjebnen bestemme! :)

Har kost meg med vin, sushi og det å bare være 3, men i dag tidlig startet vi sengekosen og satser på masse kos neste uke! :)

Dette er min siste graviditet så dette skal nytes! :)

Annonse

Vi var egentlig ferdig etter nr 2 vi, men her driver vi for første gang å prøver, og det er nr 5 vi prøver på ;) Dette blir garantert siste graviditet (selv om jeg sikkert kunne hatt 10 stk :P)

Vi stresser ikke her, men er så uvant å skulle prøve når de andre har kommet som overraskelser. De to minste ble til mens jeg gikk på p-ring faktisk. Er så spennende :)

Nå er EL uka her for oss :P :P

Trodde jeg skulle få positiv EL test igår/idag siden EL skal være imorgen (pleier ha 28 dagers syklus), men testene har vært negative :( Så får bare håpe og se :P Har i det minste lagt inn aksjer i helga og kommer til å fortsette iløpet av uka ;)

Så nå er det "bare" 15 laaaange dager igjen til IKM for min del ;)

Her kommer skikkelig masse detaljer...Torsdag hadde jeg masse el slim. Det var lys rosa med urelite blod i. Har aldri opplevd det før. Har hatt rikelig med el slim åsså fram til i morges. El testene har vært sterke, men aldri like sterk som kontrollstreken. Nå på ettermiddagen er el slimet blitt hvitt og forandra konsistens. El testene er knapt synlige. Har å kjent på tappen denne uka. Den har gått fra hard og lukket til myk og åpen senest i morges. Nå var den ganske hard og lukket igjen. Kan jeg ha hatt el uten å fått pos test? Har hatt murringer, stikkinger og verker i nesten en uke . Forventet el er i morgen, men er litt usikker så sykluslengde etter pilleslutt i november. Noen av dere som er el orakler?

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

SØNDAG 17:

Mamita76

GRAVID!!!!:

Ny pp:

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

Mamita76

GRAVID!!!!:

Ny pp:

Satte meg opp med IKM 16.februar.

Vi har nå prøvd i ett år, og skal til utredning på Gyn. i neste uke.

Er litt spendt på hva utfallet av utredninga blir, da tidligere blodprøver fra fastlege viste mangledne eggløsning. Har derfor benyttet meg av clearblue fertilitetsmonitor og har der funnet EL på ca. halvparten av pp mine...

Håper selvfølgelig på at vi skal få dette til naturlig:))

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

Mamita76

HappyMamma!

GRAVID!!!!:

Ny pp:

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

engelmor 1pp

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

Mamita76

HappyMamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...