Gå til innhold

*** IKM Uke 7 ***

Anbefalte innlegg

Har ikke så mye symptomer så regner ikke med at det har klaffet :(

Eneste jeg har som jeg ikke har hatt tidligere er utrolig mye utflod, våknet inatt og følte det rant (det gjorde ikke det, men føltes sånn ut), også litt kviser som jeg vanligvis ikke får utenom mensen...

Fortsetter under...

Hmm.. I går fikk jeg en liten blødning, eller en blodstripe da jeg tørket meg (UNNSKYLD detaljer :P ). Siden har jeg hatt litt rosa på papiret, jeg tenkte det var mensen som kom tidligere, men jeg bruker på å få den for fullt når jeg våkner på mårran. Men i over 1 døgn har jeg hatt så lite, kan jo ikke kalles mens en gang.. Ikke bruer jeg bind eller ob, kommer bare når jeg tørker meg.. Jeg blir virkelig ikke klok på dette altså :P Noen som har vært borti liknende? Har tenkt på "festeblødning", men tør ikke helt håpe på det siden det ikke er så lenge siden jeg sluttet på pilla heller.. Sikkert bare den som tuller med kroppen min :/

Liten tilstandsrapport herfra bare! :)

Kjenner ingenting som utpeker seg som symptomer, en uke til mens og jeg har ingen tro denne gangen..

Omgangssyken gjorde at sex var det siste jeg orker ved el, MEN hadde sex onsdag kveld og el-smerter lørdagen så selv om sjansen er syltynn KAN det jo ha holdt?

Men ingen symptomer her så unner meg ETT glass vin i kveld med god samvittighet! )

Annonse

Jeg tok en test i dag, men det var jo egentlig helt tullete. Ikm er torsdag hvis syklusen er normal, men tror ikke den er det, for har ikke hatt noen symptomer på at jeg har hatt eggløsning. Får prøve å smøre meg med enda mer tålmodighet og håpe på ømme pupper snart :)

MANDAG 11:

4 små hjerter (2.pp)

Artemis (1.pp)

TIRSDAG 12:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

engelmor 1pp

ONSDAG 13:

Ønskerspire 2

Topprisen

TORSDAG 14:

Dossa

Bambi-88

FREDAG 15:

Drømmer om nummer 3

GravidNÅ!

Me&Mine

LØRDAG 16:

AussieAnette (11.pp)

Mamma-T

SØNDAG 17:

Mamita76

HappyMamma!

GRAVID!!!:

Ny pp:

adealsadeal (5pp, 1 SA)

Annonse

Etter nærmere utregning er ikm tirsdag eller torsdag. Kjennes ut som den har vært på vei i hele dag da. Negativ test til morran, men vi får se utover uka. Har i grunn masse symptomer, men trur liksom ikke på de så slipper jeg skuffelsen om tr dukker opp.

Usj. Utålmodige meg er testegal. Negativ test i dag og. Ikm på torsdag , så litt tidlig enda kanskje. Likevel blir man jo skuffa over å ikke se så mye som en skyggestrek.... Sukk.... Mista liksom alt håp her nå :/

Jeg klarte ikke vente til onsdag. Kjøpte en test på vei til jobb i dag. Men når jeg skulle ta testen skjedde det noe rart, det så ut som en strek nr to skulle dukke opp, men den ble aldri sterkere og når 5min var gått var den borte. Er det det man kaller en skyggestrek? Kan såvidt se antydning til noe nå, men den er veeeeldig svak. Er bare 10 dpo, så skal ta ny test på onsdag :)

To streker i dag :D Ekstremt lys teststrek på billigtest, men den er der og det var den ikke i går :D 11 dpo i dag. Tar en cb på ikm dagen for å dobbeltsjekke. Er helt i ekstase her :D Har følt det på meg over en uke nå at noe var på gang, men var redd for å tro på kroppen min når testene ikke sko ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...