Gå til innhold

Tror det skjer...

Anbefalte innlegg

Å hjelpes meg, i natt skulle jeg ikke få sove. Fikk støt i begge beina og veldig tak i magen da jeg rydda et skap før legging! Mannen bare: nå skjer det nå skjer det! Men det var jo ikke noe tak i magen liksom... nå er det det da.. tror ikke jeg har sovet noe, for han sovnet før meg, og snorka! Så kjente jeg litt ubehag og henta meg en varmeflaske... Pluttselig dukka 2 åringen opp ved sengekanten kl 01.30... "sove godt" som han pleier å si. Jeg sa det var midt på natta, men han gråt, og nå ligger han i senga, og jeg greide ikke ligge der, så la meg på gjesterommet.. men er nå flytta på stua for jeg greier ikke sove! Tenker jeg må sjekke om jeg har noe regelmessig... Kjenner at jeg ikke vil det skal ta av før han er levert i barnehagen :P hehe... men har faktisk termin i dag da :) Å hadde ikke trodd han ville komme! Men jeg kommer jo til å være dautrøtt når jeg ikke får sove noe... Noen tips? Hvordan sove med rier liksom :P Det sjønner jeg ikke går ann..

Så kjenner jeg på redsel og stress... når skal mormor komme å passe han, når må man dra? Hvor fort vil dette gå, da min andre fødsel ble satt igang, men gikk veldig fort! Jeg aaaaaaaaner ikke liksom. Så jeg håper at mannen får levert gutten, og at vi da kan dra rett på sykehuset etterpå slik at han er ute rundt 12 :P hehe... Det er min plan liksom, men hva denne bolla sin plan er, er det ikke godt å si noe om. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144009208-tror-det-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe... det med kl 12 kan jeg jo kanskje se laaaaaaaaaangt etter :P hehe... var bare redd for at jeg måtte dra midt på natta!!

Vært hos jordmor i dag, å det er jo ganske så greit etter en slik natt...var hvertfall noe. Hadde 3 cm åpning, så håper det skjer noe snart da :) Må bare hvile meg litt nå, å håpe på rier. Har nok bare hatt modningsrier eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...