Gå til innhold

Noen som har vært i Bulgaria med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fristet av prisen...

Har 2 barn. Er det harry?

Anonym poster: fb7be5dd233fa63fd5a1954f60dceae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært der uten barn og reiser aldri dit igjen! Hadde ALDRi tatt med mine barn til Bulgaria! Fysj og fy! Ikke gjør det!

Anonym poster: 9260eacf01adb936e8ecf50f31ad2efd

Skrevet

Har vært der uten barn og reiser aldri dit igjen! Hadde ALDRi tatt med mine barn til Bulgaria! Fysj og fy! Ikke gjør det!

Jeg synes alanya er harry, og da er kanskje bulagaria enda verre? fikk litt tykria alanya følelse av hotellet osv, men så var det sykt billig da....blir der eller rhodos tenker jeg........

hi

Skrevet

Hvis det var du som hadde det andre innlegget om Rhodos svarte jeg deg der også. Anbefaler virkelig Rhodos foran Bulgaria.

Harry er bare forbokstaven. I tillegg er det skittent, dårlig mathygiene, ekkel mat, mye tiggere, mafia, mye fjortiser som skal ha billig drikke (og andre folk som er litt for glad i billig drikke) ofte mye overskyet (pga Svartehavet) og ellers ikke noe fint å se, dårlig standard på hoteller. Skikkelig østblokk feeling. Nei, takke meg til Hellas og Rhodos. Ville heller vært uten ferie enn å dra til Bulgaria.

Skrevet

Enig. Styr unna for all del!! Hadde ikke tatt med meg sønnen min dit om jeg så fikk betalt for det. Never.

Anonym poster: c36efc724cff7da806113b82943052ce

Skrevet

Jeg anbefaler Bulgaria på det varmeste! Vi har reist til Albena i flere år og storkoser oss! Av hoteller synes jeg Flamingo er best og mest barnevennlig. Vi skal tilbake med våre to barn :-)

Anonym poster: ff0999ffaec22ea8a60fc04fa7316f07

Skrevet

Jeg skal aldri tilbake til Bulgaria, sure /sinte mennesker, helt utrolig dårlig mat, møkkete og forferdelig. Never ever again!

Nå var jeg langt oppe på fjellet da, men likevel et turiststed så de burde visst litt om service...men det var ikke i nærheten engang.

Skrevet

Jeg skal aldri tilbake til Bulgaria, sure /sinte mennesker, helt utrolig dårlig mat, møkkete og forferdelig. Never ever again!

Nå var jeg langt oppe på fjellet da, men likevel et turiststed så de burde visst litt om service...men det var ikke i nærheten engang.

de er ikke glad i turister i Bulgaria :P

Anonym poster: 0a51ff0cbbb2b9e18eb9e7648d5362a0

Skrevet

de er ikke glad i turister i Bulgaria :P

Anonym poster: 0a51ff0cbbb2b9e18eb9e7648d5362a0

Heh, nei..de er visst ikke det:)

Skrevet

Hvis det var du som hadde det andre innlegget om Rhodos svarte jeg deg der også. Anbefaler virkelig Rhodos foran Bulgaria.

Harry er bare forbokstaven. I tillegg er det skittent, dårlig mathygiene, ekkel mat, mye tiggere, mafia, mye fjortiser som skal ha billig drikke (og andre folk som er litt for glad i billig drikke) ofte mye overskyet (pga Svartehavet) og ellers ikke noe fint å se, dårlig standard på hoteller. Skikkelig østblokk feeling. Nei, takke meg til Hellas og Rhodos. Ville heller vært uten ferie enn å dra til Bulgaria.

Ja det er meg. Er meg som lurer på alt som har med syden reiser å gjøre i kveld. :P

Takk! Blir nok ikke Bulgaria nei...

Skrevet

Syns Albena i Bulgaria var en super plass å ha med barn på :-)

Vi lå på hotell Flamingo. Syntes hele Albena var rent, og vi fikk god service :-)) Barna vil tilbake dit .

Skrevet

Har fått anbefalt Bulgaria og hotell Flamingo av flere som var der i fjor. Alle syntes det var barnevennlig, billig og helt grei mat. Turen vår går dit!

Skrevet

Var i Bulgaria i fjor. I sozopol. Hadde det kjempe fint. Flott hotell (Martinez) kjempe koselig gammel by med veldig spesiell trehusbebyggelse. Mye god mat, vi valgte resturanter som vi fikk anbefalt av guider og personalet på hotellet. Vi hadde allinclusive på hotellet og der var det også veldig god mat.

Veeeldig billig å shoppe der men mye turistnips ;) En god middag med drikke til to voksne og to barn kom på under 300 kr.

menneskene var hyggelige og rolige (i motsetning til feks tyrkia hvor jeg syns det er veldig stressende å shoppe)

Har ingen problemer med å reise til Bulgaria igjen, men hadde nok valgt et hotell som IKKE er i sunny beach. Ville hatt et hotell med 4 stjerner for å sikre litt kvalitet.

Anonym poster: 282c32762323dc6366871dc196052d5e

Skrevet

Anbefaler også Albena. Hotell Flamingo!! Vi storkoste oss alle 5. Området, hotellet, maten og folka var supre!!

Syns Bulgaria var topp!

Anonym poster: 707a9cafc9ce97326b65a91e1951ddd5

Skrevet

Skriver under på alle som anbefaler hotell Flamingo i Albena. Mor og barn elsket Albena. Alle var serviceminded og alt var tilrettelagt for barn:-)

Skrevet

Vi har vært i Nessebar med to barn.. Kan absolutt anbefale det:-)

Anonym poster: 4d708a3aec1bafcab5413d9935d89ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...