Gå til innhold

Billige tester og frost...

Anbefalte innlegg

Fikk pakken min fra billige-tester.no i dag, det står i pakningsvedlegget, MÅ IKKE FRYSES... De lå i postkassa mi noen timer i dag mens jeg var på jobb, har vel ingen garanti for at de ikke har frosset når det er 25 minus ute.... Noen andre som har opplevd dette? Kan jeg i det hele tatt stole på testene nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144009039-billige-tester-og-frost/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cb er MYYYYE dyrere. Send mail rett til kundeservice å spør, de er kjempegrei å forholde seg til. Jeg har selv tenkt samme spm men aldri tatt tak i det siden pakken utvendig ikke er merket med tåler ikke frost. Men jeg venter spent på svaret derfra hvis du vil dele det;-)

Her er svaret jeg fikk:

Hei,

Takk for din e-mail.

Producenten opplyser at testene er utviklet for å tåle mange kuldegrader i en periode av opp til tre uker uten at kvaliteten påvirkes.

Du bør dog la testene få stuetemperatur i 30-60 minutter før de brukes for testning.

Med vennlig hilsen

Billige-Tester.no

Så da kan jeg bare teste i vei :)

Annonse

CB er bedre enn de billige testene,bare så du vet det :)

Anonym poster: 0b8ffac03cad1f3eb9b724b56135c7d7

Cb er ikke bedre enn billigtester, de viser ofte falskt resultat.. jeg har vært skikkelig testoman i mine 4 prøveperioder, og har brukt 650 billigtester, og over 100 CB!! CB har lurt meg gang på gang, der kommer det fort opp et kryss selv om man ikke er gravid!! Billigtester er veldig sensitive og er de testene jeg alle 4 gangene har fått først positive:)

Anonym poster: fe149e124ec6c5ebc33ce15950c572e1

Jeg syns billigtestene fungerer utmerket. Jeg bruker bare dem så jeg slipper å bruke tusenvis av kroner på det. Følger med på eggløsningen fordi den ikke kommer hver måned. Og jeg tar blodprøver hos legen i tillegg for å sjekke at jeg har hatt eggløsning. Hver gang billigtestene er positive har jeg hatt eggløsning og hver gang de er negative har jeg ikke hatt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...