Gå til innhold

Når kjente du liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en som for øyeblikket prøver å sparke seg ut på høyre side!! tok lang tid før jeg kjente noe, mellom uke 20 og 21! nå i uke 26 er det karate kid å salto :) herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.gang kjente jeg de første "boblene" rundt uke 12. Denne gangen, ligger morkaken forran, så kjente ikke noe før rundt ordinær UL uke 18. Etter de første små sparkene startet - har det bare tatt seg opp, og kjenner & ser det nå ganske så tydelig hver eneste dag :-) Men mye som spiller inn på når man kjenner noe - som mors vekt, plassering av morkake o.l. Ingenting å stresse for i uke 14 iallefall :-)

Skrevet

hey!3 gangs og hoppa 15 meter igår når jeg skulle tørke meg etterå ha vært på do..Da krøker man seg ofte litt sammen,og jeg fikk ett "tynt,kraftig" slapp i høyre siden...Trur det var VELDIG tilfeldig og rar stilling som gjorde at jeg følte noe for jeg har ikke termin før 10 august(er vel uke 13+3 eller noe)

Aldri følt noe så tidlig før,men denne er veldig aktiv i magen og vi har sett at den spreller voldsomt på UL...so hey, hell i uhell? ;P

Skrevet

Kjente bevegelser fra uke 17. Fantastisk opplevelse :D

Skrevet

Min første og jeg kjente ikke noe før uke 24!!! Jeg rakk å lese veldig mange forum angående temaet og var selvfølgelig ganske så stressa. Ringte aldri lege for ville ikke være hysterisk og det var det jo heller ingen grunn til for babyen er nå aktiv som bare det.

Det er iallefall ingen tvil om at det her er store individuelle forskjeller når det kan skille opp til 10 uker mellom når noen kjenner liv.

Skrevet

kjente det aller første forsiktige under ein flytur i veke 16, og då ein del romstering i tida etter som ein ikkje er bombesikker på at er vesla - så sikker var eg ikkje før eg fekk ein dult i handa på dagen veke 20 - etter det har eg kjent turning inni der kvar dag. Men det er jo så forskjellig, ein skal vel ikkje beykmra seg så mykje for det før etter veke 28?

Skrevet

Kjente noe som lignet leamus i magen fra rundt uke 15, men jordmor mente at det ikke var fosteret.Det gikk en god stund til jeg kjente det igjen, Det har vært helt lik følelse siden det, bare sterkere og sterkere så jeg tror det var liv jeg kjent hele veien. Fra uke 21 har jeg kjent liv hver dag og kort tid etter det kjente jeg det også utenpå <3 I helgen så jeg magen bevege på seg! Er 24+6 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...