Gå til innhold

Når kjente du liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjente første sparket 15+2, ganske tidlig.Kjente smååå spark 2 ganger etter det, så ble det rolig til uke 19/20 ca.Da begynte det p kile masse masse :) Nå er jeg kommet inn i 3 trimester så nå kjenner jeg han hver eneste dag, hele tiden :)

Er 29+4 idag :)

Annonse

jeg kjente liv første gang 14+0, men det var bare et par ganger den dagen. I dag har jeg kjent det mange ganger. Kjennes ut som noen kiler meg på innsiden. Kjenner det bare fra den ene tvillingen, ikke den andre. Men de ligger veldig forskjellig til.

Utrolig herlig følelse :)

Det kommer ann på så mye, om når man kjenner det.. med mitt første var et i uke 18, nr 2 i uke 17, denne gang i uke 13.. trodde ikke det først. at det kunne være bøllefrøet, men fikk det bekreftet i uke 14, da jeg kunne se på ul at det sparket, samtidig som jeg kjente det..

Det kommer ann på så mye, om når man kjenner det.. med mitt første var et i uke 18, nr 2 i uke 17, denne gang i uke 13.. trodde ikke det først. at det kunne være bøllefrøet, men fikk det bekreftet i uke 14, da jeg kunne se på ul at det sparket, samtidig som jeg kjente det..

Annonse

Kjente lkv første gang i uke 14. Tok flere dagermellom hver gang jeg kjente noe. Første spark utenpå var i uke 17.

Er nå i uke 21 og har kjent liv flere ganger daglig i et par uker :-)

Forrige gang kjente jeg liv første gang i rundt uke 19 :-)

Med førstemann kjente jeg ikke bevegelser før etter ordinær ultralyd i uke 18. Så har jeg i grunn bare kjent det tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Har kjent siden uke 13 noe som kan være en liten en som beveger seg, men for helt sikkert fra uke 14 denne gangen. Herlig :) men ikke noe å stresse med, alt er like normalt og varierer fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. :)

Hei. Jeg er andregangs. Første gang kjennte jeg liv og tydelige spark fra uke 17-18, hadde morkake som låg bak. Denne gangen syntes jeg at jeg kjente liv tidligere, er i uke 17 nå, men sparkene er ikke så sterke, kjenner babyen beveger seg innimellom men er veldig forskjellig på hvordan jeg kjente liv sist gang.

De sier det varrierer veldig fra gang til gang.

Gjest Trulte med to små

Jeg kjente liv i magen tidlig ca 13+4 tror jeg. Er nå 16+2 og det er samme bevegelsene jeg kjenner, bare mer og sterkere.

Det er så utrolig koselig!

Barnet ligger på min venstre side så det er nok mye derfor jeg skjønte at det var barnet som sa hei, siden jeg ikke kjente noen ting i høyre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...