Gå til innhold

1 åring som spenner seg når hu sitter???

Anbefalte innlegg

I påvente av å komme til legen, så hører jeg litt her om det er noen som har sett eller hørt om noe lignende...

Datteren min på 1 år spenner alle muskler i hele kroppen når hu sitter.. i begynnelsen var det kun når hu satt i bilstol, vogna eller i stolen hu sitter i under måltider.. men nå er det også når hu sitter på fang.. har prøvd å legge noe under hu å bak uten at det hjalp noe.. har egentlig prøvd det meste nå uten at noe hjelper..

Ser ikke ut som det er noe anfall eller noe, for vi får kontakt med hu å hu følger med på det som skjer rundt hu.. hu ser bare veldig missfornøyd ut..eneste at hu kan ha litt tendenser til å "stirre seg fast".. hu har også hatt litt tendenser til å gjøre dette når hu sover..

I vogna må hu har på sele som også går mellom beina hennes, eller så ender hu opp med å skli ut av vogna pga at hu spenner seg/presser rumpa framover..

Har nevnt det her for bup, helsestasjon å var hos en turnuslege med hu som mente det var trass, noe jeg syns virker veldig rart.. bup og helsestasjon hadde ingen anelse.. har fått legetime til hu neste uke..

Har vært inne på tanken at det kansje kunne være voksesmerter for det hadde jeg og eldstemann her mye av når vi var små..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...