Gå til innhold

Å ikke skifte bleie om natta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta her kan jo gjerne sove 12 timer i strekk.. Foreløpig 23-11 ettersom vi ikke er helt i land med gode leggerutiner ennå. Lar dere dem gå så lenge uten å skifte? De siste nettene har jeg stått opp i 6-tida og lagt på ny bleie, men da våkner både hun og jeg og det blir litt knotete. Har latt henne sove med bleia i 12 timer èn gang og da var hun våt i huden stakkars da vi skiftet... Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre mini er rød på stumpen skifter jeg ikke bleie. Hvis jenten din sover så lenge syns jeg du skal nyte det!

Skrevet

Skifter ikke bleie på natten (som varer fra 19-7 her i huset), med mindre det er bæsj!

Skrevet

bytter ikke bleie om natten hvis det ikke er bæsj, småen sover fra 18.30 til ca 07:30-08:00 hvis han spiser ofte om natten (økedøgn) skifter vi bleie etter måltid for da tisser han mye mer. Men ville aldri vekket for ny bleie :-)

Skrevet

Jeg skifter bleie ca 1 gang pr natt nå. Han spiser masse om natta og bleia blir så tung og begynner å "sægge" hvis den ikke byttes. Har ikke hjerte til det. Og våken er han uansett! Men jeg skifter på soverommet i mørket. Han er 10 uker. Hvor gammel er jenta di som sover så lenge i strekk?

Skrevet

Er det ikke sånn at de våkner hvis de er plaget med bleia? Jeg skifter om natta hvis jeg hører at hun bæsjet men ikke ellers.

Skrevet

Skifter ikke mellom 19 og 07-08 tiden med mindre hun bæsjer eller tisser utenfor...

Skrevet

Jeg skifter bleie ca 1 gang pr natt nå. Han spiser masse om natta og bleia blir så tung og begynner å "sægge" hvis den ikke byttes. Har ikke hjerte til det. Og våken er han uansett! Men jeg skifter på soverommet i mørket. Han er 10 uker. Hvor gammel er jenta di som sover så lenge i strekk?

Hun er 12 uker... Hun våkner jo noen ganger i.l.a. den tiden for å få mat, men er ikke klar for å stå opp og slokner igjen ved puppen :)

Skrevet

Skifter kun ved avføring, ellers har vi en "ingen service"-regel fra 19 til 07.. Med mindre hun våkner og er sulten, men 8mnd så skjer ikke så ofte

Skrevet

Skifter kun ved avføring, ellers har vi en "ingen service"-regel fra 19 til 07.. Med mindre hun våkner og er sulten, men 8mnd så skjer ikke så ofte

Skrevet

Gutten her er 7 mnd og sover som vanlig fra 21 til 06- 07 i strekk , våkner sjeldent for nattmåltid. Han tisser lite om natten og jeg vekker han aldri for å skifte bleie , så sant han ikke bæsjer , men det gjør han heller ikke om natten .

Skrevet

Her løser vi det ved å bruke en bleiestørrelse større på natten. Trekker da til seg mye bedre.

Så ingen bleieskift her fra 19-06 ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...