Gå til innhold

Å ikke skifte bleie om natta..

Anbefalte innlegg

Lillejenta her kan jo gjerne sove 12 timer i strekk.. Foreløpig 23-11 ettersom vi ikke er helt i land med gode leggerutiner ennå. Lar dere dem gå så lenge uten å skifte? De siste nettene har jeg stått opp i 6-tida og lagt på ny bleie, men da våkner både hun og jeg og det blir litt knotete. Har latt henne sove med bleia i 12 timer èn gang og da var hun våt i huden stakkars da vi skiftet... Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008965-%C3%A5-ikke-skifte-bleie-om-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bytter ikke bleie om natten hvis det ikke er bæsj, småen sover fra 18.30 til ca 07:30-08:00 hvis han spiser ofte om natten (økedøgn) skifter vi bleie etter måltid for da tisser han mye mer. Men ville aldri vekket for ny bleie :-)

Jeg skifter bleie ca 1 gang pr natt nå. Han spiser masse om natta og bleia blir så tung og begynner å "sægge" hvis den ikke byttes. Har ikke hjerte til det. Og våken er han uansett! Men jeg skifter på soverommet i mørket. Han er 10 uker. Hvor gammel er jenta di som sover så lenge i strekk?

Annonse

Jeg skifter bleie ca 1 gang pr natt nå. Han spiser masse om natta og bleia blir så tung og begynner å "sægge" hvis den ikke byttes. Har ikke hjerte til det. Og våken er han uansett! Men jeg skifter på soverommet i mørket. Han er 10 uker. Hvor gammel er jenta di som sover så lenge i strekk?

Hun er 12 uker... Hun våkner jo noen ganger i.l.a. den tiden for å få mat, men er ikke klar for å stå opp og slokner igjen ved puppen :)

Gutten her er 7 mnd og sover som vanlig fra 21 til 06- 07 i strekk , våkner sjeldent for nattmåltid. Han tisser lite om natten og jeg vekker han aldri for å skifte bleie , så sant han ikke bæsjer , men det gjør han heller ikke om natten .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...