jentemamma Skrevet 14. januar 2013 #1 Del Skrevet 14. januar 2013 Har termin i morgen med nr. 3. Hår gått over tiden med de to første så er forberedt på å gjøre det denne gangen også. Er hjemme i permisjon mens barn er i bhg og far er på jobb. Er litt rastløs og prøver å holde meg aktiv for å få tiden til å gå. Har bakt mye, gjør husarbeid (støvsuging, gulvvask, vindusvask, rydding, klesvask etc), lager mat, går tur etc. Så i forrige uke etter middag spør mannen litt forsiktig om hva jeg egentlig gjør på dagene! Jeg får piggene ut med en gang og spør hva han mener med det:) Jo, han hadde pratet med sin mor som da hadde sagt at husvask var det eneste som nyttet! Sint som en lemmel spør jeg da tilbake om han mangler noe i huset ift renhold! Nei da, han gjør jo ikke det men skulle jo bare formidle det hans mor sa... Pustet rolig 10 ganger og lot det være med det. Så var vi på besøk hos svigermor igår, og hun forteller da ved middagsbordet om en i slekten som fikk barn for noen mnd siden. Hun gadd da ikke å gå over tiden så hun satte igang å vaske og fødte en uke før termin! "Du vet at husvask er det eneste som hjelper?" sa hun siden til meg! Konsentrerte meg igjen om å puste rolig... Hadde mest lyst til å fortelle at det legene mener virker best er SEX, og at jeg står i med sønnen hennes flere ganger daglig!!! Skal man virkelig være nødt til å føle seg lat fordi man går over tiden?! Nei der går grensen for meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008951-arghh-dagens-utbl%C3%A5sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
iok med sønn <3 Skrevet 14. januar 2013 #2 Del Skrevet 14. januar 2013 Haha! Husvask hjelper ikke en dritt! Å det hjelper heller ikke at alle rundt er minst like utolmodig som deg selv... slik er det litt her å. Å jeg leverer poden, går i butikken, hjem å slapper av å spiser litt, så sooooooooooover jeg! Så her blir jo ikke gjort en dritt! trodde ikke jeg kom til å sove i dag, for jeg hadde jo egentlig sovet..ja, ok, ikke mer enn max 6 timer i natt da, men.. Jeg følte meg sliten, så la meg før 11, å våknet 13.30. Trenger det nok, og kunne nok sovet lenger om jeg ikke hadde sett på klokka!! Så her blir fit lite gjort, da jeg henter han tidlig i bhg. Han er blitt veldig følsom i det siste, så det er enten noe han brygger på, ellers er det situasjonen.... Jeg har også termin i morgen! Men nå som jeg har sove så mye kan han jo bare ta turen ut i dag, kveld eller natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008951-arghh-dagens-utbl%C3%A5sning/#findComment-144932650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ele Skrevet 14. januar 2013 #3 Del Skrevet 14. januar 2013 Aaaah, jeg vil også være i så mye aktivitet, men jeg har så forbaska ille bekkenløsning, og det er 3 uker igjen, tiden snegler seg avgårde... Men jeg gjør så godt jeg kan med husstellet da, gjør nok mer enn kroppen klarer, men om det fører til fødsel?? Hah, nei, det tror jeg INGENTING på!! Smekk til svigermor! Og mannen, han burde vite bedre...! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008951-arghh-dagens-utbl%C3%A5sning/#findComment-144932842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
iok med sønn <3 Skrevet 14. januar 2013 #4 Del Skrevet 14. januar 2013 Aaaah, jeg vil også være i så mye aktivitet, men jeg har så forbaska ille bekkenløsning, og det er 3 uker igjen, tiden snegler seg avgårde... Men jeg gjør så godt jeg kan med husstellet da, gjør nok mer enn kroppen klarer, men om det fører til fødsel?? Hah, nei, det tror jeg INGENTING på!! Smekk til svigermor! Og mannen, han burde vite bedre...! Hehe.. den likte jeg Smekk til svigermor og mannen, han burde vite bedre hoho... kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008951-arghh-dagens-utbl%C3%A5sning/#findComment-144932858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå