Gå til innhold

Utblåsning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg klikker!! Nå når det ble så kaldt igjen, fikk jeg problem med bildøra på førersia på bilen vår. Hat hatt en influensasyk mann, og levert gulle i bhg just in case (har jo termin i morgen, så er nææææær). I utgangspunktet fikk jeg ikke igjen døra, måtte styre MYE for å få den sittende fast, å ganske frustrerendes med en utolmodig mamma og et utolmodig barn baki. Så skulle mannen fikse døra i går med litt olje og skruing for å se om den ble litt bedre å lukke...

Så i dag da, var det selvfølgelig problem igjen. Fikk døra igjen, men så fikk jeg den ikke opp igjen!! Så da måtte jeg klatre over til andre sia. Det var litt dråpen for meg idag... Jeg er sliten, har bekkenløsning, masse kynnere, nedpress, stikking og støt i beina... I morgen er termin, og jeg er veldig klar for at han kommer snart! Måtte bare få ut litt frustasjon! Det hjelper på et vis :) På forhånd takk for all medfølelse :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper masse å få ut litt frustrasjon... Håper det hjalp, jeg hadde ikke vært blid om det hadde skjedd meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...