Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finnes det egentlig? Min svigerinne påstår det nemlig. Vi har kortermede kjoler som det noen ganger hadde vært kjekt med langermet under uten å ha på genser som kommer i veien for utringing og klumper seg sånn ellers. Skal visst festes i bh. Tør påstå at jeg var innom hver butikk i london for å se etter dette, men fant det ikke. (Og turte ikke å spørre, dvs fant ikke det rette ordet for "løse armer")

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008866-l%C3%B8se-armer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et par iallefall, men med strikk øverst.

Hva det kalles aner jeg ikke, annet at det er "ermer" på norsk, ikke armer ;) *Krangle krangle*

Hehe. Jeg visste det. Ermer heter det, Men kan du forklare hva løse ERMER er på engelsk og da kanskje:P

Jeg har et par iallefall, men med strikk øverst.

Hva det kalles aner jeg ikke, annet at det er "ermer" på norsk, ikke armer ;) *Krangle krangle*

Hehe. Jeg visste det. Ermer heter det, Men kan du forklare hva løse ERMER er på engelsk og da kanskje:P

Hihi.

Nå har jeg faktisk sittet på ebay siden jeg så denne tråden (Lurte faktisk på om du snakket om at armene dine plutselig hadde blitt løse, blir nysgjerrig av slikt!) og jeg finner kun sportsermer og fake tatoveringsermer... =/

Men skal titte litt rundt, dette ble et mysterium jeg ikke kan la ligge gitt...

Annonse

Annonse

Løserm, ermer på vift, viftende ermer? Hvorfor er ikke sånne lampevifter i taket utsyrt med løsarmer? Løsarm-atur? Alle bladene i vifta med slaphand? Hadde sikkert vært noe for mannen til Elsker livet når han er for sliten til å straffe manuelt.

Sorry det ukontrollert tankespinnet. Det har vært en lang dag. Går det for vidt kommer kanskje lovens lange løse arm å tar meg...

Igjen: sorry... -_-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...