JessicaDay Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Evt hvor mye/hvor ofte og hva? Her har jeg fortsatt mest lyst til å sove og sliter med å finne tid til trening før/etter jobb når jeg er så sinnsykt trøtt
stinemor87 Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Nei, men er snart i 3. trimesteret med tvillinger så det begynner å bli tungt nå. Fram mot jul var jeg med 2,5 åringen vår på minidans hvor foreldrene er med. Da løp vi litt rundt og var med på noen sånne hoppeting osv, men det var noe slit de siste gangene. Klarte nesten ikke å gå opp trappa etterpå pga bekkenet. Så jeg tar det med ro og går en liten tur i ny og ne.
Jada-har fire små Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Ja, prøver å trene to eller tre ganger i uka. Er fornøyd med bare to ganger da. Trente mye før jeg ble gravid ognin1.trmester ble det nesten ingenting fordi jeg var såååå trøtt. Men nå er jeg i form igjen. Har ikke løpt, men spinning er supert, vekter, elipsemaskin, gå fort i oppoverbakke på tredemølle.
Håperpåønskebaby Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Går på bassengtrening for gravide to ganger i uken, utover det er det bare et par gåturer Bekkenløsning er noe herk
Thie88 Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Trener 5-6 ganger i uken. Trener både kondisjon/lettere intervall og mye styrke det har gått kjempefint.
Blomstogbier Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 Nei. Men kunne tenkt meg å svømme Men vet ikke hvor det arrangeres svømming.
BergenGto Skrevet 14. januar 2013 #7 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Trente en del før jeg ble gravid, ca 4-5 ganger i uka. Men hele 1. trimester fikk eg treningsforbud pga overstimulering. Nettopp begynt igjen nå, men kjenner eg er litt mer redd. Tør ikke jogge engang, føler alt hopper så voldsomt hehe. Prøver å trene 2-3 ganger i uka (stort sett styrketrening), + gå litt turer innimellom. Endret 14. januar 2013 av BergenGto
Vimse + gullene Skrevet 14. januar 2013 #8 Skrevet 14. januar 2013 Er happy hvis jeg kommer meg av gårde 2 ganger i uken for et minimum av vedlikehold. Det er et slit å finne kreftene til det. Sliter med å finne noen fristende mat når apetitten er laber, og det hele blir egentlig enda verre når jeg er sulten etter trening
bunes89 Skrevet 14. januar 2013 #9 Skrevet 14. januar 2013 Akkurat nå syns jeg det er evig nok med 100% på en tung sykehjemsavd, 3 åring som er full fart på, hus og hjem Men håper at overskuddet til å trene kommer etterhvert
jentene på haugen Skrevet 14. januar 2013 #10 Skrevet 14. januar 2013 Trener ca 4 ganger i uka. Alt fra intervaller til løping. Er i veldig god form om dagen, så da er det deilig å få svettet litt Men regner med det begynner å bli veldig tungt om en stund da jeg bærer på to i magen min. Men trener og holder meg selv i gang så godt jeg bare kan så lenge jeg kan. Vet at fødsel og tiden etterpå går my bedre om kroppen er sterk og iform.
mammantiltrulte Skrevet 14. januar 2013 #11 Skrevet 14. januar 2013 Er pilates instruktør men slet med å holde timene fra midten av 1 trommesett på energinivå og kvalme. Prøvde å holde begge timene. Går bedre nå. Holder to timer og prøver å få til en til to økter alene. Løp mye før sommeren, men har slitt med bekkenlåsning etter dette så har blitt lite. Håper å få til litt mer spinning fremover
siot Skrevet 15. januar 2013 #12 Skrevet 15. januar 2013 Ja:) og det hjelper meg til å føle meg mer opplagt og i form:) trente knapt før, svømte en del bare. Men fikk problemer med bekkenet av svømminga, så ble anbefalt ellipsemaskin. Den er helt genial! Ingen belasning og svært god trening for muskler i armer og ben:) og så er det jo viktig å trene bekkenbunnen
Golfkone Skrevet 15. januar 2013 #13 Skrevet 15. januar 2013 Er på treningssenter ca 2 ganger i uken. Løper i en time på tredemølle og hopper på en time om det passer på hjemmefronten. Er super fornøyd så lenge kroppen tillater meg å være aktiv: bra for meg, baby, vekten nå og selvfølelsen
lkey Skrevet 15. januar 2013 #14 Skrevet 15. januar 2013 Sverger til ellipsemaskinen om dagen Pleide å løpe intervall før jeg ble gravid, men det skal man jo helst ikke gjøre under graviditeten. Så da synes jeg ellipsemaskinen er bra, både fordi den unngår støt og er mere behagelig når du har mage Er i uke 20 og har først kommet ordenlig i form nå de siste ukene etter mye kvalme og trøtthet. Så prøver å få trent ihvertfall 3-4 ganger i uka! Men er fornøyd om jeg har greid 2 å Men jeg synes ikke man skal stresse med å trene hvis man ikke føler at kroppen helt orker det. Viktig å lytte til kroppen i denne perioden !
trinisq Skrevet 15. januar 2013 #15 Skrevet 15. januar 2013 Jeg svømmer og trener vann-aerobic. Og går ellers litt tur. Men har bekkenløsning som begrenser trening, men jeg prøver å gjøre litt yoga-øvelser hjemme Men syns trening i vann er helt fantastisk- anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå