Gå til innhold

Kvalmen kom tilbake!!:( fler enn meg?

Anbefalte innlegg

Jeg var ekstremt kvalm fra uke 8-11 har gått på alt av alternativt + skolemedisin, når jeg kom til 11+3 ble kvalmen merkbart mindre hemmende:) og ja, jeg var sååå lykkelig:):) nå er jeg 12+2 og i går kom den som kastende på meg igjen:( brekker meg og er skikkelig uvel så nå er det på`n igjen:( Trodde liksom jeg var ferrdig med kvalmen nå.....

fler som har opplevd at kvalmen har kommet tilbake??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008844-kvalmen-kom-tilbake-fler-enn-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stort sett vært jevnt kvalm siden uke 7 (ikke kastet opp), men har NULL matlyst.

Kvalmen ga seg litt i uke 10, men nå i uke 11 har den kommet tilbake igjen!!

Tror det er vanlig at den kommer og går, men at de fleste blir bedre rundt uke 14. Håper det gjelder for oss også :-)

Kjempe lei og frustrert over å ikke få i meg eller ha lyst på mat.

Annonse

Har hatt kvalme her hele veien, med unntak av siste uka omtrent. Litt nervøs for at kvalmen var borte, men i dag kom tilbake for fullt i dag (8+3) med oppkast, første gangen jeg har hatt det. Spurt flere om det skulle være mulig å få det så brått etterhvert, og er visst heeeeelt vanlig. Må si det er en mager trøst når man henger over spybøtta og føler seg grusom....:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...