Thie88 Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Nå er det jo litt i tidligste laget for min del å kjøpe barnevogn, men jeg har jo tittet litt rundt på nette for å se hva jeg kanskje har lyst på. Og har kommet frem til at jeg liker bugaboo camelon3 veldig godt. Noen som har erfaring med en sånn en?? Jeg bor i Oslo, og vil derfor ikke ha en stor vogn som tar mye plass, og som er praktisk å ta med i bilen. Og st pokemon kan bruke den en stund sånn så jeg slipper kjøpe ny pga lite plass..
Tulipan:) Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har nettopp kjøpt denne vognen brukt, de som hadde den før brukte mye buss og bor i byen. De var geldig fornøyd. Har fått bare positive inntrykk av vognen. Gleder meg til å begynne bruke den. Er i hvertall veldig lett vogn
*pog* Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Kjøpt den vi også - brukt. Kjempe fornøyd med hvor lett den er og hvor praktisk den er. Det jeg er mest spent på er vinterføre men det er lite bekymringer for deg i oslo.
siot Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Lett og god å kjøre. Enkel å legge sammen, og veldig bra at den ikke veier så mye:) tror faktisk det går an å kjøpe sånne vinterhjul til den
Thie88 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2013 Så bra vi går nok for den vognen altså
Kathysbaby Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Vi hadde bugaboo til vår første sønn - men må si jeg ble litt skuffet. Vi hadde den i mørkeblå/svart og den ble for det første veldig "mørk" på innsiden og på sommeren ble da da veeldig varmt, og i tillegg var den veldig smal. sønnen min vokste raskt ut av den i bredden, og vi måtte kjøpe ny vogn da han var 10 mnd ca. Da hadde vi allerede brukt sportsdelen en stund. I tillegg synes jeg den var ganske ustabil. Vi bor i Oslo så vakling av og på buss er ikke noe gøy. Gikk over til TFK 3-hjul og det er en helt ny verden! Både bag-delen og nå som han sitter i sportsvogn, har vært helt supre. Den er høy (ser han godt og han har fin utsikt), kjemperomslig, stabil og solid. I tillegg synes jeg den er kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå