Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo litt i tidligste laget for min del å kjøpe barnevogn, men jeg har jo tittet litt rundt på nette for å se hva jeg kanskje har lyst på. Og har kommet frem til at jeg liker bugaboo camelon3 veldig godt. Noen som har erfaring med en sånn en??

Jeg bor i Oslo, og vil derfor ikke ha en stor vogn som tar mye plass, og som er praktisk å ta med i bilen. Og st pokemon kan bruke den en stund sånn så jeg slipper kjøpe ny pga lite plass..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt denne vognen brukt, de som hadde den før brukte mye buss og bor i byen. De var geldig fornøyd. Har fått bare positive inntrykk av vognen.

Gleder meg til å begynne bruke den. Er i hvertall veldig lett vogn

Skrevet

Kjøpt den vi også - brukt. Kjempe fornøyd med hvor lett den er og hvor praktisk den er. Det jeg er mest spent på er vinterføre men det er lite bekymringer for deg i oslo.

Skrevet

Lett og god å kjøre. Enkel å legge sammen, og veldig bra at den ikke veier så mye:) tror faktisk det går an å kjøpe sånne vinterhjul til den

Skrevet

Så bra :) vi går nok for den vognen altså :)

Skrevet

Vi hadde bugaboo til vår første sønn - men må si jeg ble litt skuffet. Vi hadde den i mørkeblå/svart og den ble for det første veldig "mørk" på innsiden og på sommeren ble da da veeldig varmt, og i tillegg var den veldig smal. sønnen min vokste raskt ut av den i bredden, og vi måtte kjøpe ny vogn da han var 10 mnd ca. Da hadde vi allerede brukt sportsdelen en stund. I tillegg synes jeg den var ganske ustabil. Vi bor i Oslo så vakling av og på buss er ikke noe gøy. Gikk over til TFK 3-hjul og det er en helt ny verden! Både bag-delen og nå som han sitter i sportsvogn, har vært helt supre. Den er høy (ser han godt og han har fin utsikt), kjemperomslig, stabil og solid. I tillegg synes jeg den er kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...