Gå til innhold

Ta med mannen på ultralyd?

Barbarella og froskebarna

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på om jeg skal be ham bli med. Første ultralyd i dette svangerskapet, og jeg forventer egentlig en dårlig nyhet. Vondt i ene siden, så jeg er redd for exu, men vet at det kan være vanlig (SÅ vondt er det ikke...). Kvalmen er veldig av og på, og det gjør meg også usikker.

Uansett så tenker jeg at dette har jeg vært gjennom så mange ganger og jeg skal tåle en dårlig nyhet alene, og heller evt ringe og be ham komme da. Vil at han skal få slippe så mye fravær fra jobben. Men hvem vet hvordan jeg reagerer..?

Jeg føler meg bra rustet til dette nå. Mye mer enn tidligere. Men er det naivt å tro at jeg skal takle dette alene?

Fortsetter under...

Jeg ville tatt med mannen. Da de oppdaget MA hos meg i uke 17, så var jeg alene...og det var tungt. Nå andre gangen hadde jeg en dårlig følelse da jeg skulle på ul i uke 14, og det var en ny MA, og jeg er veldig glad for at jeg hadde mannen med. Jeg trodde jeg skulle klare å takle det, i og med jeg hadde vært gjennom det en gang før, men jeg gikk fullstendig i kjelleren. Så mitt råd er å ha han med. Ønsker deg masse lykke til,og håper virkelig ultralyden går bra :)

Hei;

Vanskeleg.....første og andre UL var eg aleine. Og eg ville vere aleine. Eg var så forberedt på at det ikkje var noken spire der at og for å vere ærleg så tenkte eg "at dette er eg aleine om". No er eg 10+3 og skal på UL om 1,5 veke.........og tenker at no treng eg han. Eg har spurt han om han vil vere med og lar han få velge....

Gjest Håpernestegang:)

Denne gangen har jeg følt at jeg klarer det på egenhånd. I uke 7 gikk jeg alene og hadde en god følelse på forhånd. I uke 9 ville gjerne mannen være med for å se så da fikk han selvfølgelig det.

Men skal si at det har vært godt å ha han der de andre gangene vi har oppdaget ma.

Er du nervøs så ta han med! Lykke til:) håper alt er bra!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...