Gå til innhold

Mister jeg melka???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes brystene kjennes så slappe ut iforhold til det de har vært. Gutten er nå straks 7 uker. Ammer han hver 2-3 time. Han er ikke storspist og må ha flere pauser, men sover godt og har lagt godt på seg.

Når jeg klemmer på brystene står melkespruten ut og det virker som at han blir mett. Men de har vært ganske stramme fram til nå....

Har vært veldig sliten de siste ukene da han ikke har sovet på natta, jeg har hatt dårlig matlyst og drukket lite.

Etter kiropraktortimene er han blitt mye roligere, sover på natta og jeg har tatt meg sammen og spiser og drikker mer.

Endret brystene deres hos dere??? Vil helst full amme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare at melkeproduksjonen har stabilisert seg. Jeg har ikke knallharde bryst lenger, men jeg fullammer. Har masse melk :)

Skrevet

Det høres helt normalt ut. Brystene pleier kjennes mindre fulle en stund etter fødselen, akkurat slik du opplever.

Så lenge du fullammer så mister du ikke melka helt uten videre - dersom du mistenker at han trenger mer melk så gir du rett og slett mer (økedager). Men sånn du beskriver det så virker det som han får nok, så bare fortsett som før. Og husk å spise og drikke nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...