Gå til innhold

Jeg et definitivt gravid og hormonell når...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg gråt av et naturprogram jeg så rett etter at jeg var blitt gravid. Det var midt under elgjakten og jeg fikk da se ei elgku som hadde fått tvillingkalver og hun stelte så fint med de. Da begynte jeg å gråte "for tenk at noen kunne skyte så fiiiine dyr!" snufs!

Er glad julen er over... Og alle de "sultne barn i afrika" reklmene er over... så er det bare å grue seg til påske... Jeg gråter på hver eneste sæng de synger på *hver gang vi møtes* ....

Ha ha, de søte små! <3 Så omsorgsfulle og herlige!

Huff, jeg syntes litt synd på de som må holde ut med sånne hormontroll! :P Da jeg gikk gravid i -09 fulgte jeg med på Paradise Hotel(huff, jeg vet!), og da fødselen startet var jeg overlykkelig. Mest av alt fordi den startet på en fredag, så da rakk jeg å komme hjem til tv-programmet mitt på mandag.. Det skal sies at jeg glemte det veldig fort..

Er glad julen er over... Og alle de "sultne barn i afrika" reklmene er over... så er det bare å grue seg til påske... Jeg gråter på hver eneste sæng de synger på *hver gang vi møtes* ....

Huff ja!! Helt enig! Jeg gråt spesielt da den reklamen fra Folkehelseinstituttet ble vist. Den om barn og alkohol. "Tenker du over hvem du drikker med?" Snufs!!

Annonse

Jeg begynte å grine når jeg var i fjøset her om dagen fordi den ene kalven var så søt og kosete!

Men jeg begynte også å grine når jeg fikk sånn gratispakke i posten i går.. Ikke så mye som skal til om dagen gitt :P

Ha ha, sitter og humrer og ler for meg selv her.. Syns uttrykket hormontroll er ganske passende, jeg må nok innrømme at jeg tror jeg er begrenset hyggelig å vær med om dagen.. Fikk beskjed om at jeg kanskje burde vurdere "kjefte-avvenningskurs". Sikkert noe jordmor kunne arrangert ;)

...jeg får tårer i øynene hver gang vi kjører forbi veiskiltet der sykehusets navn bl.a. Står:-p

Har bare gode minner fra der, så det er nok gledestårer og tanker om at vi snart blir tobarnsforeldre som rullerer i mitt hodet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...