Gjest -Truseløs- Skrevet 13. januar 2013 #1 Del Skrevet 13. januar 2013 I dag har lillegutt på 11 uker omtrent ikke sovet i det hele tatt. Han våknet først halv åtte i dag tidlig (han pleier våkne ca åtte), fikk mat, og så la jeg han igjen, for han var fortsatt trøtt. Deretter våknet han kl.ti. Var våken og fikk mat kl. tolv. Etter det var han fortsatt våken til ett ca. Og vi gikk ut på en trilletur. Han tok seg en liten dupp, men våknet raskt igjen. Neste gang han sovnet var klokken fem/halv seks - og jeg vekket han kl. syv fordi han skulle være trøtt nok til å sovne kl.ni (da vi pleier å legge han). Klokken halv åtte fikk han mat, og sovnet igjen mens han spiste. Så jeg bare la han i sengen sin. Er spent på når han våkner igjen. Han er muligens litt forkjølet. Er ihvertfall veldig surklete i halsen. Men han har ikke feber. I dag tidlig var jeg kvalm og holdt på å kaste opp (ga seg utover dagen). Han gulpet opp blank væske noen ganger. Kan så små babyer få omgangssyken? Ødelegger jeg all rutine nå med å legge han klokken halv åtte istedet for ni?? Når jeg nå vil begynne å legge lillegutt kl.syv, skal jeg legge han en halvtime før hver dag - eller kan jeg bare legge han når han sovner i nærheten av syvtallet? Jeg synes det er svært vanskelig å skulle legge han en halvtime før når han ikke er trøtt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008719-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-tr%C3%B8tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå