Gå til innhold

Da var lille Hermine her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei satt igang 3,5 uker før tiden pga svangerskapsforgiftning. 2 modningspiller måtte til før murringa begynte i går kveld. Vatnet begynte å gå i halv 4 tida i dag tidlig og så gjekk d slag i slag t ho var ute rett før 8. 2542g og 48cm lang <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, gratulerer så mye! Så nydelig navn :) Jeg satt faktisk akkurat nå og diskuterte navnet Hermine og sa til mamma at hvis gutten i magen kom ut i dag og viste seg å være jente, ble det Hermine :)

Skrevet

Takk <3 e i lykkerus <3

Skrevet

Gratulerer med januar(!)babyen!! ;)

Skrevet

Gratulerer:):) Kos deg:)

Skrevet

Gratulerer med Hermine :) Vakkert navn:)

Skrevet

Gratulerer så masse.tror vi kjenner hverandre fra tidligere.så oppdateringen på fb fra den stolte pappa.:-)eg selv har termin om 4 uker.kos dere masse framover!

Gjest Min1.baby
Skrevet

Gratulerer så mye med lille Hermine.:) Søtt navn åsså.:)

Skrevet

Gratulerer så masse.tror vi kjenner hverandre fra tidligere.så oppdateringen på fb fra den stolte pappa.:-)eg selv har termin om 4 uker.kos dere masse framover!

No blei eg veldig nysgjerrig på kem du er :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kos deg i tiden fremover! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med datteren og navnevalget ;) . Jeg har selv ei Hermine på 7 år ;)

Skrevet

Hvis du er den eg tror så studerte vi sammen i Sogndal.eg gikk på barnevern og var den gang sammen med Trond.høres det kjent ut??:-)

Skrevet

Hvis du er den eg tror så studerte vi sammen i Sogndal.eg gikk på barnevern og var den gang sammen med Trond.høres det kjent ut??:-)

Ja d gjør d:-D Hei :-) Alt bra??

Skrevet

Så bra:) ja her er alt bra. venter nr.2 no, litt tettere enn planlagt, men det skal vel gå bra:) Alt bra med dere da? du får hilse mannen. Det blir vel hektisk, men fint med 3 små i hus også..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...