Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. januar 2013 #26 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg var hos jm da jeg var 6 uker på vei første gang, så har jeg vært til kontroll en gang pr måned, hatt to ul, og er nå 23 + 1, så jeg er veldig fornøyd. Er i tillegg sykemeldt fordi jeg traff veggen i høst, pluss at jeg har noen svangerskapsplager som gjør det vanskelig med jobb, så er hos legen en gang pr måned også. Har verdens beste jm og en fantastisk lege. Så jeg kan bare skryte. Ble like godt oppfulgt av jm sist også for 5 år siden. Så svangerskapskontrollene tar jeg hos jm. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144930523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. januar 2013 #27 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg stusser veldig på en lege som bruker 4 uker på en rekvisisjon til blodprøver - jeg hadde aldri akseptert det hos min lege. Jeg var hos legen for mistanke om ma i sommer og selv i fellesferien og det at jeg tilhører et av landets travleste sykehus stoppet ikke prosessen. Fikk time dagen etter at jeg ringte, henvisning sendt inn elektronisk, tlf fra sykehuset etter to dager og i slutten på samme uken var jeg på sykehuset. Mulig det raskt og jeg har vært heldig. Din situasjon er jo litt spesiell i forhold til hi sin og for all del systemet er ikke perfekt! Men samtidig så skal det i prinsippet ikke være nødvendig å ha privat lege eller jordmor mener nå jeg. Leger som ikke følger opp, som ikke ha akutte timer etc bør byttes ut og klages på. Det kostet meg kun portoen å klage inn min helsesøster til helsetilsynet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144930573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 13. januar 2013 #28 Del Skrevet 13. januar 2013 Blødninger i svangerskapet mitt førte til akutt time hos legen for så rett opp på føden på sykehuset. Senere blødninger så var det bare å kontakte føden direkte. ubehag etter sa, rett inn til ny ul. Bekymring om lite liv, god hjelp på legevakten i Kragerø med henvisning videre til hvilket sykehus jeg ville. Jeg har alltid blitt tatt alvorlig. Bortsett fra da jeg kom med ambulanse til føden. Da trodde de jeg overdrev,men det bet de i seg. Fastlegen min harvogså gjort feil med mine prøvesmaking, men da ringte jeg og gjerde oppmerksom på det og fikk time med en gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144930931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥marita&jentene♥ Skrevet 13. januar 2013 #29 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg vil ikke klage.. Er veldig fornøyd med systemet her:) Hadde sa i august og ble gravid med en gang etterpå, fikk blødning rundt uke 8 ringte lege å fikk komme inn med en gang og videre henvist til ul for å se at barnet hadde det bra, var til jordmor i uke 12-13 og i uke 17, ul i uke 18 og har vært en gang til legen nå etter jul pga diverse plager.. Skal til jordmor igjen om 2 uker og har fått beskjed om å bare ringe både lege og jordmor om det skulle vere noe.. Så jeg syns det er veldig god oppfølging jeg da, kommer vel litt ann på hva man krever selv også tror jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144931147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonja77 Skrevet 14. januar 2013 #30 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg også er veldig overrasket over det jg føler som litt overlatt til seg selv. Min 1 legekontroll var i uke 11, jm uke 15 og venter på ul.fikk ul uke sju pga ivf men har tatt to til privat. Jg trodde man fikk fler ul enn bare den i uke 18, så ble veldig overrasket når jg fant ut at d ik er noen fler etter d. Godt d private tilbudet er der for d blir nok ytterligere en ul der hvertfall. Samtidig er d jo lite å gjøre noe m naturen går jo sin gang, og de fleste kvinner blir gravide og føder barn og samfunnet er vel opptatt av å bevare dette som en naturlig ufarlig ting og ikke sykeliggjøre d. Når vi hører om hvordan våre foreldre hadde d så har vi ett helsevesen som er helt utrolig bra. Og d gikk jo stort sett greit for de og- uten ul kontroller og uten sykemelding for kvalmen eller rygg plagene sine. Det er vanskelig å være 1 gangs gravid å kjenne på alt som skjer og ik skjer å prøve stole på kroppen. Men samtidig har vi ett helsevesen i topp klasse og skulle d være noe som skjer så er d jo ingen som nøler m å sende videre til ul el kontroll. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144931618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håperpåønskebaby Skrevet 14. januar 2013 #31 Del Skrevet 14. januar 2013 Synes det er helt greit jeg. Vi har hatt ekstra oppfølging via fertilitetsklinikken med ultralyd i uke 7 og i uke 12, utover det var jeg hos jordmor i uke 9, og da ble det allerede bestemt at jeg skal ha noen ekstra tester, i hvilke uke, og at hun ønsker meg ukentlig på kontroll hvertfall fra uke 34, muligens tidligere. Utover det har jeg fått time hos fastlegen rimelig raskt når jeg har ringt på grunn av at det er svangerskapsrelatert (har blandt annet fått ekstremt tidlig bekkenløsning), så jeg synes malen er god, og at de er kjempeflinke til å legge til rette for mer om det er behov for det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144931707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 14. januar 2013 #32 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg er også fornøyd med svangerskapsoppfølgingen. Før vi fikk førstemann mistet jeg 2 ganger - da henviste fastlegen meg til sykehuset ved første SA - var også på etterkontroll på gyn.poliklinikk etter noen uker. Når vi mistet gang nummer to - ville ikke vikarlegen (fast ansatt ved legesenteret) henvise meg til tidlig UL - til tross for at jeg var rimelig sikker på at jeg hadde mistet. Samme tegn, men ikke noe blødning. Har blant annet migrene som slår ut kraftig når hormonene faller på grunn av spontanabort - legen mente den gang at det var for tidlig for at de ikke kunne se noe på UL - var vel uke 5 eller 6. Har vært heldig som har gått med gynekolog som har driftsavtale med kommunen, så når legen ikke ville sende meg på sykehuset - fikk jeg komme raskt inn til gynekologen. Han har fulgt meg senere i alle svangerskap fram til uke 10-12 (er gravid med nummer 3). Jeg har fått time på dagen for en ekstra sjekk med UL ved behov. Gynekologen har aldri fylt ut Helsekortet, så dette har jordmor gjort. Han har henvist meg til ordinær UL og siden jeg bikket 38 med nummer 2, har han også henvist meg til tidlig UL på sykehuset... Innen for kommunen er det litt ulik praksis om når jordmødrene tar inn gravide. Med nummer 1 og 3 har jeg vært inne til første time i uke 12-13, med nummer 2 hørte vi til en annen jordmor og der var normal praksis at første svangerskapskontroll skulle skje hos lege. Første kontroll hos jordmor var i uke 24. MEN - på grunn av komplikasjoner under fødsel med førstemann, samt 4 SA og 1 MA, så fikk jeg komme tidlig til med jordmoren og fikk vel en ekstra time i forhold til det normale løpet. Så mitt inntrykk er at trenger en ekstra oppfølging på grunn av ulike årsaker, så får en normalt sett det. Og så lenge graviditeten foreløper normalt, så skal det ikke være stort på behov for så mange kontroller i første og andre trimester.... Nå vet jeg jo at enkelte legekontorer organiserer seg fryktelig dårlig og at det er vanskelig å få hastetimer og vanskelig å få time generelt. Har vært på et slik legekontor, men det hvor jeg går nå er de helt fantastiske. Blir stadig vekk overrasket hvor lett det er å få time - selv til bagateller....!! Ordinær UL holdes rundt 18-20 på grunn av det rundt denne tiden at de fleste bebiser vokser noenlunde likt....og en kan da fastsette endelig termin ut i fra diverse målinger som skjer under UL. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144932115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBamBam+EnTil Skrevet 17. januar 2013 #33 Del Skrevet 17. januar 2013 Svangerskapsoppfølgingen her til lands synes jeg er strålende. De som ikke har grunn til risiko-oppfølging får heller ikke det. Om alle skulle fått mange kontroller, ville det gått på bekostning av de med reelle behov. Ved vanskelige livssituasjoner skal legen eller jordmor følge nøyere opp, men det er en annen form for risiko. Jeg følges opp hver 2. uke og sykehuset spurte også om jeg ville ha hyppigere oppfølging. Jeg har risikosvangerskap og er takknemlig for at lege og sykehus har kapasitet til å ta seg av meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144944106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraLill82 Skrevet 17. januar 2013 #34 Del Skrevet 17. januar 2013 Grunnen til at UL er så sent er at de er dette tidspunktet som er best for å se avvik hos fosteret. frem til dette utvikler foster seg noe ulikt har jeg forstått..... Ja, det er jo veldig fornuftig med kontroll etter at det er for sent å gjøre noe med det... Det er strengt tatt ikke nødvendig å betale dyrt for å få en sjekk i et svangerskap. Når man er hos sin fastlege enten ved oppsatt kontroll eller bestilt time, så koster det ingenting. Jo, for mange er det strengt tatt nødvendig. Jeg ba om time med min fastlege med en gang jeg ble gravid, fordi jeg har fått beskjed om at jeg må ta blodprøver en gang i måneden om jeg blir gravid pga medisin jeg bruker. Fikk da time 4 uker senere... Så ringte privatlegen, som ba meg komme umiddelbart, tok blodprøver, og fikk justert opp medisindosen min. Skal ta nye prøver der om 3 uker. Synes det er skremmende at fastlegen ikke tar det alvorlig, da det er fare for fosteret om ikke medisinen justeres hyppig og kontinuerlig underveis i svangerskapet. Man får heller ingen hjelp om man mistenker MA, får gjerne time etter flere uker om man vil ha kontroll etter SA etc. Synes det er forkastelig dårlig. Når du ringer fastlegen for å få time, så er det sjeldent du får snakke med legen i telefonen. Det sitter helsesekretærer der, det er DE du skal skylde på som ikke gir deg time. De SKAL høre på deg når du sier du har en god grunn til å ikke følge normalt oppsett. Gjorde de ikke det er det de som ikke har gjort jobben sin. Jeg nevner dette selvsagt uten å vite hvordan det nøyaktig foregikk i ditt tilfelle, men fordi jeg svært ofte hører folk si akkurat det du sier- "jeg ringte fastlegen, som ikke ville gi meg time". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144947020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nagini Skrevet 17. januar 2013 #35 Del Skrevet 17. januar 2013 Godt poeng, og du har helt rett, jeg fikk jo ikke snakke med legen. Var legesekretæren. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144947188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oh baby Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #36 Del Skrevet 18. januar 2013 Synes det er helt greit jeg. Vi har hatt ekstra oppfølging via fertilitetsklinikken med ultralyd i uke 7 og i uke 12, utover det var jeg hos jordmor i uke 9, og da ble det allerede bestemt at jeg skal ha noen ekstra tester, i hvilke uke, og at hun ønsker meg ukentlig på kontroll hvertfall fra uke 34, muligens tidligere. Utover det har jeg fått time hos fastlegen rimelig raskt når jeg har ringt på grunn av at det er svangerskapsrelatert (har blandt annet fått ekstremt tidlig bekkenløsning), så jeg synes malen er god, og at de er kjempeflinke til å legge til rette for mer om det er behov for det HI her... Du er heldig som fikk lov til å komme til jordmor i uke 9. Jordmor nekter å se meg før uke 24... fastlegen min ville som sagt ikke se meg før uke 12, og skulle så se meg igjen i uke 30... Man sjekker kkke urin eller blodtrykk på ul.. Så da skulle det gå 12 uker fra jeg så legen i uke 12 før jeg kom inn til jm uke 24... jeg kaster opp konstant, har lavt blodttykk og bekkenløsning.... Men likevel vil ikke jm eller legen se meg... Jeg føler meg hjelpesløs. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144947717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. januar 2013 #37 Del Skrevet 18. januar 2013 Akkurat det med å ikke se lege før uke 12 er vel fordi det er ingenting de kan gjøre med mindre man har hatt blødninger etc og trenger hjelp i form av en tidlig ul og videre bistand. I ditt tilfelle så er det for dårlig av din lege når du kaster opp så mye- da har du kanskje hyperemesis og må følges opp nærmere. Hvorfor jm ikke vil ta deg inn vet jeg ikke, hos oss er det vanlig at man er inne hos henne i uke 16. Men det kan være forskjellig fra kommune til kommune kanskje? Uansett her mener jeg det er fastlegen som ikke gjør en god nok jobb hvis du blir så kontant avvist og ikke svangerskapsomsorgen i sin helhet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144947730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håperpåønskebaby Skrevet 18. januar 2013 #38 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Synes det er helt greit jeg. Vi har hatt ekstra oppfølging via fertilitetsklinikken med ultralyd i uke 7 og i uke 12, utover det var jeg hos jordmor i uke 9, og da ble det allerede bestemt at jeg skal ha noen ekstra tester, i hvilke uke, og at hun ønsker meg ukentlig på kontroll hvertfall fra uke 34, muligens tidligere. Utover det har jeg fått time hos fastlegen rimelig raskt når jeg har ringt på grunn av at det er svangerskapsrelatert (har blandt annet fått ekstremt tidlig bekkenløsning), så jeg synes malen er god, og at de er kjempeflinke til å legge til rette for mer om det er behov for det HI her... Du er heldig som fikk lov til å komme til jordmor i uke 9. Jordmor nekter å se meg før uke 24... fastlegen min ville som sagt ikke se meg før uke 12, og skulle så se meg igjen i uke 30... Man sjekker kkke urin eller blodtrykk på ul.. Så da skulle det gå 12 uker fra jeg så legen i uke 12 før jeg kom inn til jm uke 24... jeg kaster opp konstant, har lavt blodttykk og bekkenløsning.... Men likevel vil ikke jm eller legen se meg... Jeg føler meg hjelpesløs. Her er praksisen jordmor mellom uke 8-12 i steden for fastlege. Normalt sett så leverer man urinprøve og tar blodprøvene da, men hu på labratoriet valgte å ta blodprøvene av meg allerede i uke 5 da jeg allerede skulle ta andre prøver da. Jordmor kan vel heller ikke sykemelde (hvertfall ikke hun jeg går til), så må til lege. Men det jeg har merket, er at jeg må si alt rett fram, jeg MÅ ha en time hos legen for jeg klarer ikke å jobbe (evt jobbe fullt)! Da er de pliktet til å finne time til deg... Har ikke vært flink på dette tidligere, og da har jeg måttet vente lenge...! Håper det kan ordne seg for deg, om ikke ville jeg ringt legevakta en kveld og forklart at du er såpass dårlig og at legekontoret ditt nekter å ta deg inn og at du er utslitt og ikke klarer mer! Endret 18. januar 2013 av Håperpåønskebaby Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144948372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nagini Skrevet 18. januar 2013 #39 Del Skrevet 18. januar 2013 Akkurat det med å ikke se lege før uke 12 er vel fordi det er ingenting de kan gjøre med mindre man har hatt blødninger etc og trenger hjelp i form av en tidlig ul og videre bistand. I ditt tilfelle så er det for dårlig av din lege når du kaster opp så mye- da har du kanskje hyperemesis og må følges opp nærmere. Hvorfor jm ikke vil ta deg inn vet jeg ikke, hos oss er det vanlig at man er inne hos henne i uke 16. Men det kan være forskjellig fra kommune til kommune kanskje? Uansett her mener jeg det er fastlegen som ikke gjør en god nok jobb hvis du blir så kontant avvist og ikke svangerskapsomsorgen i sin helhet. Ingenting de kan gjøre? De kan gi tips og råd. Hva man spiser (eller mest hva man lar være å spise) i første trimester er viktigest av alt, og ikke alle er på internett som oss og googler frem informasjon. Jeg hadde aldri før hørt om det med å ikke spise spekemat og myke oster for eksempel, det er sånt jeg synes legen burde gå gjennom tidlig i første trimester. De burde måle stoffskifte, mange kan få lavt stoffskifte under svangerskap, og igjen er det i første trimester det gjør størst skade ubehandlet. Mange er svært kvalme og elendige i første trimester, det er jo DA man trenger hjelp! Synes det er helt håpløs at det skal være umulig å få oppfølging. Hadde jeg vært så dårlig uten å være gravid hadde jeg jo dratt på legevakten hvis jeg ikke fikk komme inn til fastlegen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144949135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonja77 Skrevet 24. januar 2013 #40 Del Skrevet 24. januar 2013 Syns du har litt forhøyede forventninger til fastlegen din. Vi er faktisk ansvarlig for egen helse i dagens samfunn. Og hvis du velger å ikke Google eller gå på biblioteket, helsestasjon feks då kan man helt sikkert ringe å få brosjyrer. Legen jobber med syke mennesker og kan da ikke kalle inn alle gravide for å gi de informasjon om mat osv. Syns faktisk det er ditt ansvar å finne ut av, og det er i tilfelle helsestasjon som driver med informasjon ut i kommunene så hvis du lurer på masse så er det sikkert mulig å komme inn dit for en prat! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144972819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonja77 Skrevet 24. januar 2013 #41 Del Skrevet 24. januar 2013 De tar dessuten blodprøver på 1 svangerskapskontroll deriblant stoffskifte. Så rundt 12 uke skal legen ta blodprøver med blodtyping Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144972824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nagini Skrevet 24. januar 2013 #42 Del Skrevet 24. januar 2013 Unnskyld meg, men gjør du deg dum med vilje nå? Hvem har sagt noe om at fastlegen skal kalle inn noen som helst? Jeg synes at hvis en gravid er redd og bekymret og ringer legen sin og ber om hastetime, så burde det er mulig å få en time før det har gått en måned, uten at en sur kontordame skal sitte og overprøve om HUN synes det er viktig. Og fint at det tas stoffskifteprøver i uke 12. Da kan barnet allerede være hjerneskadet dersom man har lavt stoffskifte. Det er to måneder for sent i følge endokrinologen, som sier hver måned. Men du synes kanskje ikke slikt er så farlig heller? Eller bare bryr du deg ikke fordi DU ikke har problem med stoffskiftet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144973275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. januar 2013 #43 Del Skrevet 24. januar 2013 Er kanskje ikke nødvendig å ta den tonen selv om man blir provosert eller? Det er to vidt forskjellige ting i diskusjon her nå - etter det jeg forstod på tidligere innlegg så responderte hun på enten HI eller en annen som skrev om manglende informasjon. At man har et visst ansvar for å skaffe det selv. Hvis man har et helseproblem fra før av som legen da velger å ikke bistå med slik som du skrev er noe helt annet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144973538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonja77 Skrevet 24. januar 2013 #44 Del Skrevet 24. januar 2013 Eeeh hva pokker er d her for noe sure greier. Jeg svarte den som var oppgitt over at legen ikke informerte om hva slags mat man skal spise osv osv, og som mente at ikke alle satt å googlet hele tiden og derfor var det legenes jobb å informere. Hvis man har stoffskifteproblemer før en graviditet så bør jo det selvfølgelig følges opp, er ikke det jeg snakker om. Men for folk som er friske i utgangspunktet så utvikler man ikke stoffskifteproblemer i løpet av noen uker som gir hjerneskade hos foster. Er man veldig uenig i legesekretærens beslutning så får man ringe igjen eller bytte lege. Jeg tror absolutt at de i de fleste tilfeller gjør en god jobb og vurdering, det er min mening-din er en annen. Men en viktig del av jobben for de er ikke bare å gi folk hastetime men å vurdere om det faktisk haster-og det er jo ikke alltid pasient og helsevesen er enig i den prioriteringen, men det er jo ikke dermed sagt vurderingen alltid er feil. Nei, jeg har ikke stoffskifteproblemer, men jeg har andre ting! I det minste evnen til å tåle å høre andres meninger uten å halshugge folk:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144974510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 24. januar 2013 #45 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen i begge mine svangerskap Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008558-maken-til-d%C3%A5rlig-oppf%C3%B8lging-norsk-helsevesen-burde-skamme-seg/page/2/#findComment-144974599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå