Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #26 Skrevet 12. januar 2013 Sliter veldig med eldste og dotrening, han nekter plent og det har han alltid gjort.. Hva heter disse klutene på barnashus og ICA? Jeg har hørt om dem på ICA når jeg tenker meg om.. De skal kjøpes neste gang jeg drar til byen. Blir ikke det mye griseri med bæsj og tøykluter? Vet mamma brukte det på oss, men jeg har tenkt at det kan neppe fungere bra. HI Anonym poster: 9d6862bf384a5e1b397fac01ffdaf636 Bruker tøykluter. Legger de bare rett ned i en tøypose som henger på veggen. Da slipper jeg ta i klutene på vei inn i maskin, slenger bare inn hele posen. Anonym poster: 4b99e5a62a7ffb92dc47925d2cb5d74c
Tauriel Skrevet 12. januar 2013 #27 Skrevet 12. januar 2013 Bruk vanlig vaskeklut og vann, funker kjempebra Hvis det er mye bløtt (som da hun var pittelita) brukte jeg dopapir for å fjerne det verste og klut og vann på resten
<3guttemamma<3 Skrevet 13. januar 2013 #29 Skrevet 13. januar 2013 Huff, lurer på hvor mye peng vi har brukt siste åra på kompresser fra apoteket, når det ser ut for å gå så bra med vaskeklut! Hvor kjøper dere disse våtbagene som dere har de brukte klutene oppi?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #30 Skrevet 13. januar 2013 Vi brukte vaskekluter, skylte av det verste etter bruk og la i en kurv som stod oppe på tørketrommelen like under vifta på badet. Når kurven ble full var det bare å hive alt i maskina og kokvaske, og så tromle etterpå. Helt uproblematisk - luktet forsvinnende lite ettersom klutene tørket og det som var av lukt forsvant rett ut gjennom vifta har aldri falt meg inn å bruke engangs hjemme... Anonym poster: f65c8b44eb3211ad3bfa07e02184ee02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå