Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har noen av dere opplevd å få mindre symptomer mens man fortsatt er i første trimester, uten at det betyr at man har mistet? Hvem skulle tro at man kunne ønske tilbake kvalmen så sterkt :/ Livredd for at en MA er grunnen til at jeg nesten ikke har vært kvalm på to dager nå. Er bare 6+3, trodde det skulle bli verre og så bedre seg i sånn 11-12 uke...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008456-mindre-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg har også mine gode og dårlige dager, men hjertet slo på torsdag i alle fall, så da må jeg bare satse på at det fortsatt gjør det.

Syns å huske at alle dager var forskjellige i mine to forrige svangerskap også, og det gikk strålende bra :)

Har ikke hatt symptomer i det hele tatt jeg, kun mye sulten. Men jammen er det ikke liv i magen min fordet :) jeg har flere ganger tenkt at det umulig kan Være noen der inne, jeg merker jo ikke at jeg er gravid en gang.

Så dette er veldig forskjellig fra person til person, trenger nødvendigvis ikke bety at noe er galt ;)

Dt skjedde md mg i julen. Ble kjeeeeempe engstelig :( Bestillte time til ul. Mn før jg rakk å komme til timen, var kvalmen tilbake verre en noen gang ( etter ca 3-4 dager ) :( . Nå angrer jg på at jg savnet dn æsj :( :( Ps ul gikk veldig fint :) :) Ikke stress du :)

Endret av Urwa

Hehe, jeg kjenner stresset! Vært dårlig fra tiiidlig, og nå i helga (var da 7+3) og det meste av symptomene forsvant. Litt panikk da, men i natt kom alle symptomene tilbake igjen, kvalm som fy, hjertebank, svimmelhet, og bare skikkelig ræva i forma. Så tror nok at det går veldig opp og ned, og noen merker jo ingenting i det hele tatt noensinne i svangerskapet omtrent. Men er man veldig bekymra så kan man bestille legetime eller noe, ikke greit å kjenne på stresset heller :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...